فیک‌نیوز‌ها هم مانع از تحقیر اسرائیل نشدند

شبه‌حمله بامداد دیروز رژیم‌صهیونیستی،باپیوستار عملیات رسانه‌ای براندازان حقوق‌بگیر تل‌آویو همراه بود.این عملیات رسانه‌ای هرچند باهدف بزرگنمایی ازاقدام صهیونیست‌ها ومرعوب ساختن مخاطبان بودامادرواقع، اسباب فرح و شادی رافراهم آورد.
شبه‌حمله بامداد دیروز رژیم‌صهیونیستی،باپیوستار عملیات رسانه‌ای براندازان حقوق‌بگیر تل‌آویو همراه بود.این عملیات رسانه‌ای هرچند باهدف بزرگنمایی ازاقدام صهیونیست‌ها ومرعوب ساختن مخاطبان بودامادرواقع، اسباب فرح و شادی رافراهم آورد.
کد خبر: ۱۴۷۸۹۱۴
 
صفحات ضدانقلاب در فضای مجازی کوشیدند فضای شهرهای ایران، خاصه تهران را نامعمول و شبه‌حمله اسرائیل را کارا نشان دهند. از‌جمله این نقاط که تلاش شد فضای آن غیرعادی جلوه داده شود، دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) بودند. انتشار مطالبی در فضای مجازی از سوی کسانی که در این دو فرودگاه بودند، نشان می‌داد که همه چیز عادی است و پروازها مثل قبل جریان دارد. موضوع دیگری که توسط صفحات ضدانقلاب دنبال شد، نسبت دادن تصاویر انفجارها در لبنان به تهران و شهرهای ایران بود تا نشان بدهند صهیونیست‌ها حملات گسترده‌ای ترتیب داده‌اند. براندازان آن‌قدر مشت‌شان برای حمایت از شبه‌حمله صهیونیست‌ها خالی بود که دست به صداگذاری روی مناطق مسکونی در ایران زدند! صفحات ضدانقلاب، صدای آژیر خطر را روی مناطق مسکونی در تهران و سایر شهرها گذاشتند تانشان دهندشرایط در ایران ودرجریان اقدام صهیونیست‌ها، به‌شدت امنیتی و مخاطره‌آمیز است. در مقابل کوشش ضد‌انقلاب برای بزرگ جلوه دادن شبه‌حمله صبحگاهی دشمن صهیونی، کاربران داخلی از در تمسخر وارد شدند و اقدام صهیونیست‌ها را بیشتر به ترقه‌بازی تشبیه کردند. البته کاربران با وجود تشبیه شبه‌حملات صورت گرفته به ترقه‌بازی، حق ایران برای پاسخ مشروع و کوبنده به صهیونیست‌ها را محفوظ دانستند. بسیاری دیگر از کاربران، دلاورمردان ارتشی در پدافند هوایی و نقش‌آفرینی جانانه آنها درحفاظت ازحریم کشور دربرابردشمنان راستودند.اماجدا ازتمسخر این شبه‌حملات، برخی کاربران از‌جمله شخصیت‌های شناخته شده، دست به تحلیل زدند و اقدام صهیونیست‌ها را از زاویه‌ای دیگر، مورد واکاوی قرار دادند. برای نمونه محسن رضایی،دبیرشورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قواتاکیدکردکه تعدی صهیونیست‌ها،بیشتر از آن‌که نشانه قدرت‌نمایی باشد، نشانه‌ای از ترس و فرار آنها بود. داوود منظور، معاون رئیس‌جمهور در دولت سیزدهم، تاکید کرد که اقدام ضعیف صهیونیست‌ها، درواقع پالس آمریکابرای کاهش تنش بوده است.امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل آمریکاتصریح کردکه آمریکایی‌ها در طراحی حمله، جمع‌آوری اطلاعات و تأمین تسلیحات به صهیونیست‌ها کمک کردند.حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور اسبق نیز تاکید کرد که صهیونیست‌ها در حال بازی با دم شیر هستند و در عین‌حال افزود که وضعیت در ایران کاملا متفاوت از عراق، لبنان، فلسطین و افغانستان است. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها