یک تصمیم تا پایان توهم صهیونیستی

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، دیروز در نشست فوق‌العاده اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی، اظهارات مهمی مبنی بر لزوم وحدت و مقاومت در برابر جنایات صهیونیست‌ها داشت.
کد خبر: ۱۴۷۷۰۳۵
 
قالیباف در‌این باره گفت که در شرایط بحرانی منطقه غرب آسیا، مهم‌ترین موضوع، ارائه یک «تصویر و روایت مشترک از وضعیت» است. رئیس مجلس با ارائه تصویری واقع‌بینانه از وضعیت در منطقه تاکید کرد که تل‌آویو، برنامه‌ای بزرگ برای تکرار جنایاتش در سراسر قلمروی اسلامی، علاوه بر غزه و لبنان و سوریه دارد. قالیباف مخاطبین خود در جهان اسلام را در برابر این پرسش مهم قرار داد: «جهان اسلام آیا بناست بایستد و فراگیرشدن شرارت به همه قلمروی خود را نظاره کند؟». در‌همین‌باره، قالیباف صراحتا و با اطمینان کامل گفت که «آزادگان و مجاهدان دنیای اسلام» اجازه این اتفاق نامبارک، یعنی انفعال جهان اسلام در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را نخواهند داد.رئیس مجلس در بخش دیگری از اظهارات خود از لزوم اتخاذ یک «تصمیم جمعی» برای مقابله با صهیونیست‌ها گفت و تاکید کرد که اگر این تصمیم اتخاذ نشود، همه طرف‌های درگیر، هزینه اهمال خود را خواهند پرداخت. قالیباف گفت:‌ «رژیم اسراییل می‌خواهد همه زیرساخت‌های منطقه را کنترل و اگر موفق نشد، آنها را منهدم کند». رئیس مجلس برای جلوگیری از این تراژدی، یک نسخه ساده و در‌عین حال نیازمند تصمیم جمعی مسلمانان ارائه داد؛ قالیباف گفت: «در‌چنین شرایطی، وحدت و کنار‌هم‌ایستادن یک الزام امنیتی برای همه ماست». در‌واقع قالیباف صراحتا تاکید کرد که اگر اصل وحدت در‌میان مسلمین شکل نگیرد، امنیت همه طرف‌ها به مخاطره می‌افتد. 
   
پایان توهم صهیونیسم در گرو پایان ترس در جهان اسلام 
رئیس مجلس علاوه بر بیان الزامات در جبهه اسلام، گریزی نیز به جبهه کفر زد و شرایط حاکم بر اردوگاه صهیونیست‌ها را این‌گونه تشریح کرد: «دشمن صهیونیستی در ضعیف‌ترین وضعیت تاریخ منحوس خود قرار دارد و ما در موقعیتی منحصر‌به‌فرد برای پایان‌دادن به این شرارت تاریخی در منطقه خود قرار داریم...رژیم اسراییل اکنون تلاش می‌کند ضعف‌ها و محدودیت‌های بی‌سابقه خود را پشت‌سر ژست‌های تهاجمی بپوشاند تا مانع اتحاد امت شود.صهیونیست‌ها به القا ترس و اختلاف در جهان اسلام امید بسته‌اند.کافی است شجاع باشیم وپشت یکدیگربایستیم. آنگاه توهمی به نام صهیونیسم جنایتکار برای همیشه پایان خواهد یافت». 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها