با وجود دسترسی اکثریت مردم به اینترنت و عضویت بیش از نیمی از جمعیت در حداقل یکی از شبکههای اجتماعی، مطالعه ردپای دیجیتال کاربران میتواند بینش ارزشمندی درباره رفتار آنها در اختیار علاقهمندان بازاریابی دیجیتال قرار دهد. بهعنوان مثال جدیدترین گزارش منتشرشده نشان میدهد میانگین استفاده از اینترنت در میان کاربران ایرانی بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت آنها۴ ساعت در روز است. بیشترین بازه زمانی استفاده از اینترنت در تمامی گروههای سنی بین ۲ تا ۳ ساعت در روز است که در این بازه زمانی کاربران نسل x پرمصرفترین نسل هستند و البته که نسل z با اختلاف نسبت به دو نسل دیگر در بازههای ۳ تا ۴ ساعت یا ۴ تا ۶ ساعت از روز بیشترین استفاده را از اینترنت میکنند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد