در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳ صورت گرفت؛

جابجایی قریب به ۶ میلیون تن کالا از همدان به سایر نقاط کشور

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابجایی بیش از ۵ میلیون و ۹۹۶ هزار تن کالا در ۶ ماهه ابتدای سال جاری از مبادی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۴۰۱۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی با اشاره به جابجایی بیش از ۵ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۷۵۲ تن کالا در ۶ ماهه ابتدای سال جاری از مبادی استان اظهار داشت: عمده کالاهای حمل شده استان در این مدت مربوط به انواع محمولات، سیب زمینی، سیلیس، هماتیت، کنستانتره سنگ آهن، سیمان، گندله و انواع محمولات نفتی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان افزود: برای حمل این میزان بار ، تعداد ۳۷۱ هزار و ۸۲۵ بارنامه طی شش ماهه سال جاری صادر شده است.

وی درباره تعداد ناوگان فعال حمل و نقل کالای برون‌شهری، بیان کرد: در استان همدان بیش از ۱۵ هزار کامیون حمل و نقل کالا و ۲۲ هزار راننده فعال در حوزه حمل و نقل کالا مشغول خدمت دهی به هموطنان هستند.

آهکی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه روزی آماده دریافت، پیشنهادات و شکایت حوزه حمل و نقل کالا و مسافر است و هموطنان می توانند کلیه نظرات خود را با این سامانه مطرح و کد پیگیری دریافت نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها