بازدید از کارگاه جوان نخبه گلوگاهی
روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران؛

بازدید از کارگاه جوان نخبه گلوگاهی

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه اعلام کرد؛

برداشت برنج در 95 درصد شالیزار گلوگاه

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهدی باباجانی از برداشت برنج در بیش از 95 درصد از اراضی شالیزارهای شهرستان گلوگاه در سال زراعی جاری تاکنون خبر داد.

 

وی افزود: با توجه بارش های مناسب در سال زراعی جاری و آبگیری آبندان ها، امسال سطح زیر کشت شالی این شهرستان به دو هزار و 750 هکتار افزایش یافت و تاکنون 95 درصد از اراضی شالیزاری برداشت شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه با بیان اینکه بیش از 60 درصد از این سطح بصورت مکانیزه کشت شد، پیش بینی کرد امسال 8 هزار و 200 تن برنج سفید در این شهرستان تولید شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهدی باباجانی از برداشت برنج در بیش از 95 درصد از اراضی شالیزارهای شهرستان گلوگاه در سال زراعی جاری تاکنون خبر داد. وی افزود: با توجه بارش های مناسب در سال زراعی جاری و آبگیری آبندان ها، امسال سطح زیر کشت شالی این شهرستان به دو هزار و 750 هکتار افزایش یافت و تاکنون 95 درصد از اراضی شالیزاری برداشت شد. مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه با بیان اینکه بیش از 60 درصد از این سطح بصورت مکانیزه کشت شد، پیش بینی کرد امسال 8 هزار و 200 تن برنج سفید در این شهرستان تولید شود.
کد خبر: ۱۴۷۳۴۳۰

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها