عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

تعیین محدوده برای ثبت نام دانش آموزان معضل بزرگ خانواده‌ها است

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تعیین محدوده برای ثبت نام معضل بزرگی است که خانواده‌ها با آن مواجه هستند، این موضوع هزینه‌های بسیاری به دنبال دارد که یکی از مسائل جنبی آن افزایش تردد و ترافیک است.
کد خبر: ۱۴۷۳۴۰۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ احمد شریعتی با بیان اینکه نحوه پذیرش دانش آموزان امسال دچار مشکل بود، اظهار کرد: خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندان در مدارس مشکلات بسیار دارند و مراجعات زیادی از سوی مردم در این خصوص داشتیم.

وی افزود: تعیین محدوده برای ثبت نام معضل بزرگی است که خانواده‌ها با آن مواجه هستند. امروز خانواده‌های زیادی در منطقه‌ای زندگی می‌کنند که فرزند خود را برای مدرسه به منطقه دیگری می‌فرستند. این موضوع هزینه‌های بسیاری به دنبال دارد که یکی از مسائل جنبی آن افزایش تردد و ترافیک است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کتمان نمی‌کنیم که مدرسه هزینه دارد و مدارس از خانواده‌ها پول نمی‌گیرند، چون پول گرفته می‌شود و سرانه مدرسه کفاف هزینه‌هایی مانند آب و برق و گاز را هم نمی‌دهد، اما آیا روش این است که هرکس به مدرسه آمد آیا باید او را پول‌داغ کنیم؟ اینها درد است و می‌بینیم که مردم چه می‌کشند، مـتأسفانه امروز حتی خدمت‌گزار مدرسه و سوپری نزدیک مدرسه بُرش بیشتری نسبت به مدیران دارند و باید برای حل آن به دنبال راه راهکار باشیم.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها