شمار شهدای غزه به ۴۱هزار و ۲۷۲ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار اعلام کرد که از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه۱۴۰۲) تاکنون ۴۱ هزار و ۲۷۲ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۱۴۷۳۳۰۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه المیادین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز چهارشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۲ مورد جنایت شد که در نتیجه آن ۲۰ نفر شهید و ۵۴ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر و شمار مجروحان به ۹۵ هزار و ۵۵۱ نفر رسید.

پس از گذشت حدود ۱۲ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

جنگ جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه دوازدهمین ماه خود را در حالی‌ سپری می‌کند که رژیم صهیونیستی و جنبش حماس با میانجیگری قطر و مصر و با حضور آمریکا از چند ماه پیش، مذاکرات غیرمستقیم و پر افت‌ و خیزی را برای دستیابی به توافق آغاز کردند اما تاکنون به علت کارشکنی تل آویو به نتیجه‌ای نرسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها