در ۳۴۶ مین روز جنگ غزه

کشتار فلسطینیان با بمباران خانه‌ها ادامه دارد

رژیم صهیونیستی در ۳۴۶ مین روز از حملات جنایتکارانه خود با حمله به منطقه زیتون در جنوب شرقی غزه شمار دیگری از شهروندان فلسطینی را به خاک و خون کشید.
کد خبر: ۱۴۷۲۸۹۷

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم،رژیم صهیونیستی در ۳۴۶ مین روز از حملات جنایتکارانه خود با حمله به منطقه زیتون در جنوب شرقی غزه شمار دیگری از شهروندان فلسطینی را به خاک و خون کشید.

بنابر این گزارش بیش از ۱۱ماه از جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه می‌گذرد و این رژیم هر روز بیش از پیش در مسیر پاکسازی قومی این باریکه و غیرقابل سکونت کردن آن برای فلسطینیان پیش می‌رود.

در همین حال منابع فلسطینی از شهادت شش غیرنظامی شامل ۲ کودک در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه زیتون در جنوب شرقی شهر غزه خبر دادند.

رسانه‌های فلسطینی همچنین از افزایش تلفات بمباران منزل خانواده القصاص در مجاورت قبرستان القسام در اردوگاه النصیرت  در مرکز باریکه غزه، به ۹ شهید و بیش از ۱۵ مجروح خبر دادند.

لحظه‌های حمله رژیم اشغالگر به غزه و کرانه باختری:

۱۰:۴۹ ، اسامه حمدان از رهبر حماس: یحیی سنوار رییس دفتر سیاسی حماس، به زودی پیامی مستقیم به مردم فلسطین و جهان خواهد فرستاد.


۹:۴۴ ، اصابت موشک فراصوت یمن نزدیک تل آویو؛ ماهواره‌های رصد آمریکایی و اسرائیلی ناکام ماندند
صبح روز یکشنبه (دیروز) اسرائیل شاهد تحولی جدید بود و آن حمله با موشک بالستیک دوربردی از یمن و ناکامی سامانه‌های پدافندی اسرائیلی و آمریکایی در رصد و رهگیری آن بود.

 حمله ارتش یمن با موشک مافوق صوت بالستیک که پس از عبور از حریم هوایی چندین کشور عربی و سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی به قلب تل‌آویو شلیک شد، حامل پیام‌های متعددی بوده است از جمله اینکه "امن‌ترین نقطه اسرائیل دیگر امن نیست".

منابع خبری گزارش دادند که در حمله صهیونیست‌ها به منزلی در اردوگاه النصیرات تعداد شهدای فلسطینی تا کنون به ۹نفر و شمار مجروحان نیز به ۱۵نفر افزایش یافته است.

ارودگاه النصیرات در مرکز باریکه غزه قرار دارد.

۸:۱۳  ،اصابت چند موشک به شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی

کانال ۱۲عبری از مشاهده اصابت موشک‌هایی در شهرک المطله در الجلیل غربی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی پس از به صدا درآمدن آژیر خطر خبر داد

۸:۰۲ ، آژیر‌های خطر در شهر المطله درشمال فلسطین اشغالی جهت هشدار در باره شلیک موشک به صدا در آمد. /الجزیره


۷:۳۲ ، صهیونیست‌ها با حمله به محله شیخ رضوان و الزیتون در غزه ۹ فلسطینی را به شهادت رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها