رسانه‌های عبری اذعان کردند:

شکست ماهواره‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا در شناسایی موشک یمن

رسانه‌های عبری گزارش دادند ماهواره‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا در شناسایی موشک یمن شکست خوردند.
کد خبر: ۱۴۷۲۷۷۷

به گزارش جام جم آنلاین، وبگاه عبری «واللا» گزارش داد: ماهواره‌ های جاسوسی اسرائیل و آمریکا که قرار بود پایگاه‌های احتمالی شلیک موشک در یمن را ردیابی کنند موفق به رصد موشک نشدند.

این گزارش می‌افزاید: قرار بود ماهواره‌های آمریکایی گرمای شدید تولید شده توسط موتور موشک را دریافت کرده و به ارتش اسرائیل گزارش دهند.

طبق این گزارش، همچنین قرار بود رادارهای ناوهای آمریکایی و اسرائیلی در دریای سرخ این موشک را که در راه اراضی اشغالی بود، شناسایی و رصد کنند.

این وبگاه در ادمه گزارش خود آورد: این موشک قرار بود توسط رادار دوربرد ایکس در نقب که توسط سربازان آمریکایی اداره می‌شود یا رادار سیستم پیکان(ختس) شناسایی شود.

در این راستا ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروی هوایی در حال بررسی دلیل تاخیر در شناسایی و رهگیری موشک شلیک شده از یمن است که صبح امروز به منطقه‌ای نزدیک تل‌آویو اصابت کرد.

این در حالی است که «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز-یکشنبه- بیانیه مهمی را درباره عملیات نظامی ویژه‌ای که ارتش یمن علیه عمق اراضی اشغالی انجام داد، منتشر کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: یگان موشکی ما با یاری خداوند عملیات نظامی ویژه‌ای را اجرا کرد که در آن یک هدف نظامی در منطقه «یافا» (تل‌آویو) در فلسطین اشغالی هدف قرار گرفت. این عملیات با یک موشک بالستیک جدید فراصوت انجام شد که در اصابت به هدف خود موفق عمل کرد و سامانه‌های پدافندی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها