در ۳۳۱ مین روز از حمله به باریکه غزه؛

کشف جنازه اسرای اسرائیلی در غزه

ارتش رژیم غاصب صهیونیستی در ۳۳۱ مین روز از حمله به باریکه غزه، مدعی شد جنازه تعدادی از اسرای این رژیم در غزه را کشف کرده است اما اطلاعات بیشتری درباره اسامی یا تعداد آن‌ها ارائه نداد.
کد خبر: ۱۴۷۱۱۷۰

به گزارش جام‌جم‌آنلاین به نقل ازالعالم، ارتش رژیم صهیونیستی در ۳۳۱ مین روز از حمله به باریکه غزه، مدعی شد جنازه تعدادی از اسرای این رژیم در غزه را کشف کرده است. اما اطلاعات بیشتری درباره اسامی یا تعداد آن‌ها ارائه نداد. این در حالی است که حملات این رژیم به مناطق مختلف غزه از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ همچنان ادامه دارد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه دیروز اعلام کرده بود که فرآیند واکسیناسیون کودکان زیر ۱۰سال علیه فلج اطفال با همکاری نهاد‌های بین‌المللی در شهر خان یونس واقع در جنوب غزه آغاز شده است.

مجدی ظهیر، رئیس کمیته فنی طرح واکسیناسیون در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: روند واکسیناسیون کودکان علیه فلج اطفال در باریکه غزه آغاز شده است.

وزارت بهداشت در غزه هم دیروز اعلام کرد رژیم صهیونیستی در ۴۸ساعت گذشته ۵ جنایت فجیع علیه خانواده‌های فلسطینی در این منطقه مرتکب شده که از آن میان، ۸۹ شهید و ۲۰۵ مجروح به بیمارستان‌ها انتقال یافته‌اند.

به این ترتیب، آمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از ۷ اکتبر گذشته تاکنون به ۴۰هزارو۶۹۱ شهید و ۹۴هزارو۶۰ مجروح رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها