نخست‌وزیر پیشین رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد:

سیاست‌های نتانیاهو، اسرائیلی‌ها را به فکر مهاجرت انداخته

نفتالی بنت،نخست‌وزیر پیشین رژیم غاصب صهیونیستی با اشاره به تشدید ناامیدی در میان صهیونیست‌ها اذعان کرد که سیاست‌های نتانیاهو موجب شده، اسرائیلی‌ها به فکر مهاجرت دائمی از اراضی اشغالی بیفتند.
کد خبر: ۱۴۷۱۰۲۶

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از فارس،نفتالی بنت،نخست‌وزیر پیشین رژیم غاصب صهیونیستی با اشاره به تشدید ناامیدی در میان صهیونیست‌ها اذعان کرد سیاست‌های نتانیاهو موجب شده، اسرائیلی‌ها به فکر مهاجرت دائمی از اراضی اشغالی بیفتند.

نخست‌وزیر پیشین رژیم اشغالگرصهیونیستی طی پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛ تا پیش از حمله ۷ اکتبر گذشته، بخشی از افکار عمومی اسرائیل احساس می‌کرد که دولت از آن متنفر است اما این حمله باعث پدیده‌ای معکوس شد که همان مبارزه برای کشور است.

وی ادامه داد:  اما پس از گذشت چند ماه، ناامیدی بار دیگر به جان بسیاری از اسرائیلی‌ها رخنه کرد تا جایی که سیاست‌های دولت آن‌ها را به فکر مهاجرت دائمی انداخت.

نفتالی بنت سپس پرسید،چرا وزرای دولت شب و روز به خود مشغولند و با هم دعوا می‌کنند و سران ارتش اسرائیل را بدنام می‌کنند؟ چرا یک بخش کامل از اسرائیلی‌ها (اشاره به یهودیان حریدی) وجود دارند که از خدمت سربازی خودداری می‌کنند... حماس چگونه ما را ناتوان و ناشایست نشان داد؟

نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با اشاره به ناامیدی فزاینده در میان اسرائیلی‌ها، احساس عمومی مبنی بر اینکه دولت عمدا تصمیماتی برای آسیب رساندن به آن‌ها را می‌گیرد و آوارگی ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی، از فقدان برنامه در کابینه برای بازگرداندن آن‌ها به منازلشان انتقاد کرد.

 وی که از ۱۳ژوئن ۲۰۲۱ تا ۳۰ژوئن ۲۰۲۲ نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود، افزود سیاست‌های فعلی به جای حل بحران‌ها به تشدید بحران‌ها کمک می‌کند و عدم مدیریت بحران امنیتی و اقتصادی به ایجاد احساس فروپاشی و ناامیدی در سایه بی‌توجهی دولت به چالش‌های داخلی و عدم ارائه راه حل برای مشکلات مسکن، امنیتی و اقتصادی منجر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها