مدیرکل فرودگاه های خوزستان:

با بهره برداری از محوطه فرودگاه، تردد مسافران آسان می شود

مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: با بهره برداری از محوطه فرودگاهی، ورود و خروج تسهیل و فضا زیبایی پیدا می‌کند
کد خبر: ۱۴۷۰۷۶۸

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی رزاز پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 7 شهریور) در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: نیاز بود بسیاری از کارها مدت‌ها پیش در فرودگاه بین المللی اهواز انجام شود اما خداوند توفیق داد که ما بتوانیم این کارها را آغاز کرده و بستر را برای اینکه فرودگاه در شأن استان و مردم خوب خوزستان و اهواز باشد آماده کنیم.

 

وی با بیان اینکه فرودگاه شهید سلیمانی اهواز حالت کارگاهی پیدا کرده، تصریح کرد: ما هر روز در حال انجام کار هستیم و هر گوشه پروژه‌ای تعریف کردیم که در حال انجام هستند.

 

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به اقدامات محوطه فرودگاه، گفت: یکی از معضلات بزرگ فرودگاه این مساله بود لذا آن را در ۲ فاز تعریف کردیم، فاز یک تمام شده و فاز ۲ حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته بتوانیم طی سه ماه آینده شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ باشیم.

 

رزاز با اعلام اینکه با بهره برداری از محوطه فرودگاهی، ورود و خروج تسهیل و فضا زیبایی پیدا می‌کند، عنوان کرد: ما موظف به ارائه سرویس خوب به مردم هستیم.

 

وی با اشاره به بهره برداری از ترمینال جدید، افزود: ۲ ترمینال برای ورود و خروج مسافران پروازهای داخلی به صورت مجزا آماده و ارائه کرده‌ایم. همچنین ترمینال پروازهای خارجی نیز مجزا است.

 

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: فرودگاه دائماً در حال کارگاهی کار کردن است تا بتوانیم به مردم سرویس خوبی ارائه دهیم.

 

رزاز در خصوص افزایش و نوسان بلیط‌های پرواز بیان کرد: کنترل بلیط هواپیما در گذشته از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شد، شکایتی از طرف مجموعه اصناف شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی به دیوان عدالت اداری انجام شد لذا اعلام کردند قیمت بلیط باید بر اساس عرضه و تقاضا و نرخی که ایرلاین‌ها اعلام می‌کنند باشد.

 

وی ادامه داد: همچنان کش و قوس بین وزارت راه و شهرسازی و دیوان عدالت اداری برای کنترل قیمت بلیط هواپیما وجود دارد. متأسفانه تاکنون این مساله به سرانجامی نرسیده است.

 

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان، تحریم‌های ظالمانه دشمنان سبب شده تهیه هواپیما و قطعات هواپیمایی با مشکل زیادی روبرو شود.ایرلاین‌ها در حال حاضر ۶۰ درصد کارشان با دلار و تنها ۴۰ درصد با ریال است.

 

رزاز ابراز امیدواری کرد: مجموعه فرودگاه‌های خوزستان و فرودگاه شهید سلیمانی اهواز، جز فرودگاه‌هایی هستند که هواپیما دارد در حالی که برخی مناطق استانی هستند که به دلیل کمبود ناوگان هفته‌ای ۲ پرواز دارند.

 

وی در خصوص نداشتن ظرفیت بلیط از طریق سایت‌ها و موجودی و فروش با قیمت‌های گزاف از سوی آژانس‌های هواپیمایی گفت: مقام مسئول نظارت سازمان هواپیمایی کشوری است و ما به عنوان متولیان فرودگاهی، اگر شکایتی از مردم دریافت کنیم مطلب را به سازمان هواپیمایی انعکاس می‌دهیم. البته در این خصوص قوه قضائیه و تعزیرات می‌توانند به صورت قانونی ورود کنند و مسأله‌ای است که در کل کشور دیده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها