شهردار بندرعباس:

آغاز عملیات اجرایی مجموعه چندمنظوره ورزشی در بندرعباس با مشارکت بخش خصوصی

عملیات اجرایی مجموعه چند منظوره ورزشی با حضور شهردار بندرعباس، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس و اعضای شورا، جمعی ازمسئولان  وخبرنگاران آغاز شد.
عملیات اجرایی مجموعه چند منظوره ورزشی با حضور شهردار بندرعباس، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس و اعضای شورا، جمعی ازمسئولان وخبرنگاران آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۷۰۶۶۴

مزگان-جام جم انلاین-هرعملیات اجرایی مجموعه چند منظوره ورزشی با حضور شهردار بندرعباس، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس و اعضای شورا، جمعی ازمسئولان  وخبرنگاران آغاز شد.

 شهردار بندرعباس با گرامیداشت هفته دولت از آغاز دومین پروژه شهرداری در این هفته خبر داد.

مهدی نوبانی توضیح داد:  این پروژه یک مجموعه چندمنظوره ورزشی است که در شهرک ملوانان و در بهترین منطقۀ بندرعباس، در بلوار پردیس توسعه خواهد یافت.

نوبانی، افزود: این مجموعه در سه طبقه ساخته می‌شود و شامل سالن‌های ورزشی مختلف مانند بدنسازی، ایروبیک، بولینگ و بیلیارد، شهربازی سرپوشیده و فضاهای دیدنی دیگر خواهد بود.

وی، با بیان اینکه این پروژه با همکاری بخش سرمایه‌گذاری و خصوصی انجام می‌شود، عنوان کرد:  در این همکاری، زمین و پروانه ساخت توسط شهرداری تأمین شده و ساخت و ساز به عهده سرمایه‌گذار خصوصی است.

شهردار بندرعباس، خاطرنشان کرد:  قرار است که سرمایه‌گذار این مجموعه را ظرف ۲ سال به بهره‌برداری برساند و طبق این توافق، سرمایه‌گذار پس از اتمام پروژه، ۴۲ درصد از سهم پروژه را به شهرداری واگذار خواهد کرد و مابقی به خود سرمایه‌گذار تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است، پروژه‌های مهم شهرداری در هفته دولت، کلنگ‌زنی پارک شهدای پشت شهر، مجموعه چندمنظوره ورزشی در شهرک ملوانان، پارک اسلام‌آباد و سوله ورزشی بانوان در بلوار سوم خرداد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها