در نشست درمان وپیشگیری بیماری پارکینسون مطرح شد:

بیماری پارکینسون دومین اختلال تحلیل دهنده پس از آلزایمر است

مهم‌ ترین دستور کار وزارت ارتباطات دولت چهاردهم اعلام شد

«سید ستار هاشمی» وزیر ارتباطات دولت چهاردهم همراه با «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات دولت سیزدهم صبح پنج شنبه (۱ شهریور ۱۴۰۳) با حضور در این وزارتخانه و ادای احترام به شهدای گمنام وزارت ارتباطات، با برگزاری جلسه شورای معاونین کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۴۷۰۴۹۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از جلسه با معاونان این وزارتخانه، در جمع خبرنگاران درباره مهمترین دستور کارش در وزارت ارتباطات اظهار کرد: همانگونه که در جلسه اعلام شد برنامه‌های پیشنهادی را متناسب با برنامه هفتم توسعه تنظیم کرده‌ایم و طبیعتاً برنامه هفتم توسعه ظرفیت‌های خوبی را در اختیار مجموعه وزارت ارتباطات قرار داده است.

وزیر ارتباطات تاکید کرد بحث شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد دیجیتال را بر اساس برنامه هفتم توسعه و به طور ویژه دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: از جمله موضوعاتی که در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گرفته و ما هم دنبال خواهیم کرد، بحث شبکه ملی اطلاعات است که الحمدلله رشد و پیشرفت‌های خوبی را در سال‌های گذشته در این زمینه شاهد بودیم و امیدواریم که متناسب با اعتبارات تخصیصی شبکه ملی اطلاعات را به نتیجه مطلوب برسانیم. نکته دیگری که در برنامه ما به صورت ویژه مدنظر قرار گرفته بحث اقتصاد دیجیتال است.

هاشمی تاکید کرد: باور ما این است که بحث اقتصاد دیجیتال می‌تواند بزرگ‌تر شود و باید با مشارکت صنایع مختلف در داخل کشور آن را داشته باشیم. همچنین تقویت سرمایه گذاری و ان‌شاءالله توسعه محصولات را با تمرکز بر توسعه صادرات دنبال کنیم. امیدواریم با تعاملی که با وزرا در وزارتخانه های مختلف کشور داریم، بتوانیم عملا این تحریک تقاضا را در فضای ارتباطات کشور ایجاد کنیم.

تقویت کیفیت شبکه از اولویت‌های اصلی من است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: گزاف نیست اگر بگوییم مرکز LCT، شریان اینترنت کشور است؛ بنابراین به واسطه وعده رییس جمهور به ملت و دغدغه‌های نماینده‌های مردم و نگرانی‌های مردم، در همین روز اول کاری از این مرکز بازدید کردم و تقویت کیفیت شبکه از اولویت‌های اصلی من و همکارانم خواهد بود.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها