کمیته مقاومت فلسطین در بیانیه ای:

عملیات حزب الله ناتوانی آمریکا در حمایت از دشمن را آشکار کرد

کمیته مقاومت فلسطین در بیانیه ای ضمن تمجید از عملیات حزب الله علیه اشغالگران در واکنش به ترور فواد شکر، به ناتوانی غرب و آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
کد خبر: ۱۴۷۰۳۰۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، کمیته مقاومت فلسطین ضمن تمجید از عملیات بزرگ حزب الله علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: واکنش هوشیارانه حزب الله که اهداف راهبردی را در رژیم صهیونیستی هدف قرار داد و در پاسخ به ترور فواد شکر فرمانده بزرگ رخ داد را مورد تمجید قرار می دهیم.

در این بیانیه آمده است: آنچه حزب الله انجام داد ثابت کرد که توان رخنه به عمق اسرائیل را دارد. این عملیات فروپاشی سامانه بازدارندگی اشغالگران و ناتوانی ارتش این رژیم در تامین امنیت را نمایان ساخت.

کمیته مقاومت فلسطین بیان کرد: واکنش قوی حزب الله نشان داد که آمریکا و غرب توان حمایت از رژیم صهیونیستی در برابر ضربات مقاومت و واکنش آنرا ندارند.

گفتنی است کمی پیش‌تر حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مرحله نخست عملیات انتقامی در پاسخ به ترور شهید «فواد شکر» از سوی رژیم صهیونیستی با موفقیت کامل به پایان رسیده است و این مرحله‌ای بوده که طی آن پادگان‌ها و مراکز نظامی اسرائیلی هدف قرار گرفتند تا پهپادهای هجومی بتوانند به هدف مورد نظر در عمق اراضی اشغالی برسند و پهپادها طبق برنامه عبور کردند.

در این بیانیه آمده است: شمار موشک‌های شلیک شده تاکنون بالغ بر ۳۲۰ موشک است و مراکزی که هدف قرار گرفتند، عبارتند از پایگاه میرون، استحکامات نافی زیو، پایگاه گعتون، استحکامات الزاعوره، پایگاه السهل، پادگان‌های گیلع، یوآو، یردن و نفح در جولان اشغالی، پایگاه عین زیتیم و پادگان راموت نفتالی.

حزب الله بیان کرد: جزئیات بیشتر درباره عملیات نظامی در بیانیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

صبح امروز یکشنبه ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ حزب الله از واکنش اولیه به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت که طی آن «فؤاد شکر» فرمانده بارز حزب الله به شهادت رسید، خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها