یورش شبانه اشغالگران به کرانه باختری و مقابله گردان‌ های شهدای الاقصی

در حالی که حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد، اشغالگران ساعات اولیه بامداد امروز به اردوگاه بلاطه در کرانه باختری یورش بردند که با تیراندازی شدید نیروهای گردان‌های شهدای الاقصی مواجه شدند.
کد خبر: ۱۴۷۰۲۹۹

به گزارش جام جم آنلاین، رژیم صهیونیستی برای سیصد و بیست و چهارمین روز پیاپی به حملات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد، این در حالی است که یک منبع مصری اعلام کرد که مذاکرات قاهره درباره آتش‌بس امروز با حضور مسوولان مصری و قطری آغاز خواهد شد.

خبرنگار شبکه خبری «الجزیره» درباره آخرین تحولات جنگ غزه اعلام کرد که در بمباران یک آپارتمان واقع در غرب شهر غزه، چند فلسطینی شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.

همچنین در حملات هوایی رژیم صهیونیستی که از بامداد امروز علیه مناطق پراکنده‌ای از نوار غزه انجام شدند، هفت فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد دیگری زخمی شدند.

همزمان اشغالگران در محله الزیتون شهر غزه ده‌ها منزل را منفجر کردند.

آنها به شکل محدودی از مناطق جنوب شرقی شهر دیر البلح در مرکز نوار غزه عقب‌نشینی کردند.

یورش‌های شبانه اشغالگران به کرانه باختری و مقابله شهدای الاقصی با آنها

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه به برخی از شهرک‌های کرانه باختری اشغالی از جمله اردوگاه بلاطه در شرق نابلس یورش بردند که با تیراندازی شدید نیروهای گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح مواجه شدند.

اشغالگران در یورش خود به اردوگاه بلاطه یک شهروند فلسطینی را پس از یورش به خانه‌اش بازداشت کردند.

همچنین آنها به چند خانه دیگر در این اردوگاه یورش برده و آنها را مورد بازرسی قرار دادند.

گردان‌های شهدای الاقصی نیز اعلام کرد که نیروهایش با تیراندازی شدیدی با اشغالگران مقابله کردند.

همچنین برخی منابع محلی گزارش دادند که صدای شلیک و انفجارهایی را در منطقه شنیدند.

خبرنگار شبکه خبری «الجزیره» در این رابطه اظهار کرد: نیروهای اشغالگر به روستای «کفر عبوش» واقع در جنوب طولکرم در کرانه باختری اشغالی و نیز روستای «الجلمه» در شمال جنین و شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری یورش بردند.

این منبع افزود: اشغالگران با یورش به شهرک «حوسان» در غرب بیت لحم، بمب‌های صوتی و گاز اشک‌آور شلیک کردند.

همچنین آنها به شهرک «باقه» در شرق قلقیلیه یورش برده و وارد خانه یک فلسطینی متهم به اجرای عملیات در اراضی اشغالی شدند.

شهادت جوان فلسطینی مجروح در بیمارستان رژیم صهیونیستی

مرکز امور اسرا و آزادگان فلسطین و باشگاه اسرای فلسطین در بیانیه مشترکی اعلام کردند که زاهر تحسین رداد، زندانی ۱۹ ساله فلسطینی که در بیمارستان مئیر در اراضی اشغالی بستری بود، بامداد امروز به شهادت رسید.

این دو موسسه فلسطینی اعلام کردند که این جوان ۱۹ ساله فلسطینی از ساکنان شهرک صیدا در طولکرم بود که ۲۳ ژوئیه سال جاری پس از تیراندازی اشغالگران زخمی شده وتوسط آنها بازداشت شد.

با وجود وضعیت جسمانی وخیم این جوان فلسطینی، رژیم صهیونیستی چندین جلسه دادگاه غیابی برای او برگزار کرد و به بازداشت او ادامه داد تا اینکه در نهایت امروز او به شهادت رسید.

با شهادت این جوان فلسطینی تعداد اسرا و زندانی‌های فلسطینی که از هفتم اکتبر گذشته در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و هویت آنها اعلام شده، به ۲۳ تن رسید، علاوه بر این ده‌ها تن از ساکنان غزه در این زندان‌ها جان خود را از دست دادند و رژیم صهیونیستی هویت آنها را همچنان مخفی نگه داشته است.

بازداشت ۱۸ فلسطینی در کرانه باختری اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی امروز ۱۸ فلسطینی را در شهرهای مختلف کرانه باختری اشغالی بازداشت کرد، به این ترتیب تعداد کل فلسطینی‌هایی که از صبح روز جمعه تا صبخ امروز یکشنبه بازداشت شدند، به ۳۵ تن رسید.

این ارتش از زمان آغاز حملاتش به نوار غزه در اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ شهروند فلسطینی را در کراه باختری از جمله قدس اشغالی بازداشت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها