۱۵۰۰ کیلومتر مربع از سرزمین‌ های اشغالی زیر آتش حزب‌ الله لبنان

منابع رسانه‌ای لبنانی اعلام کردند که مرحله نخست واکنش حزب‌الله به ترور شهید «فؤاد شکر» از سوی رژیم صهیونیستی، ۱۵۰۰ کیلومتر مربع از شمال سرزمین‌های اشغالی را در بر گرفته است.
کد خبر: ۱۴۷۰۲۳۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که گستره مرحله نخست واکنش حزب‌الله لبنان به ترور شهید فواد شکر از سوی رژیم صهیونیستی شامل ۱۵۰۰ کیلومتر مربع از مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی بوده است.

المیادین به استناد اطلاعات موثق خود اعلام کرد که مرحله نخست عملیات حزب‌الله لبنان در واکنش به ترور شهید «فؤاد شکر» کاملاً موفقیت‌آمیز بوده و با بالاترین درجه دقت به انجام رسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از زخمی‌شدن چندین صهیونیست در مناطق اشغالی «نهاریا»، «عکا» و «راموت نفتالی» خبر دادند.

علاوه بر این خبرنگار المیادین در جنوب لبنان تاکید کرد که ادعاهای رژیم صهیونیستی در خصوص حمله پیش‌دستانه به مواضع حزب‌الله دروغ است، زیرا عملیات حزب‌الله پیش از حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان انجام شده است.

المیادین تصریح کرد که حملات هوایی رژیم صهیونیستی نتوانسته مانع از شلیک موشک‌ها و پهپادهای حزب‌الله به سوی سرزمین‌های اشغالی شود.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در ممانعت از انجام حمله حزب‌الله لبنان شکست خورده است.

بر اساس اعلام رسانه‌های خبری حمله حزب‌الله لبنان در آغاز با پرتاب ۳۲۰ موشک برای فریب سامانه گنبد آهنین آغاز شده و در پی آن حملات پهپادی حزب‌الله انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها