مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان مطرح کرد:

ظرفیت بالقوه بندر جاسک در واردات خودرو

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان گفت: بندر جاسک موقعیت ویژه‌ای برای واردات خودرو دارد که در صورت رفع موانع موجود، در فعالیت‌های این بندر تغییر قابل توجهی در این بندر ایجاد می‌کند.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان گفت: بندر جاسک موقعیت ویژه‌ای برای واردات خودرو دارد که در صورت رفع موانع موجود، در فعالیت‌های این بندر تغییر قابل توجهی در این بندر ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۱۴۶۹۸۹۷

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان گفت: بندر جاسک موقعیت ویژه‌ای برای واردات خودرو دارد که در صورت رفع موانع موجود، در فعالیت‌های این بندر تغییر قابل توجهی در این بندر ایجاد می‌کند.


گان-جام جم انلاین-به گزارش روابط عمومی مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی تختی در دیدار با فرماندار جاسک اظهار کرد: جاسک فرصت خوبی در زمینه واردات کالای ملوانی دارد.


وی افزود: اگر قرار است به چشم‌انداز تجاری جاسک توجه کنیم، باید چالش‌های مربوطه را رفع کنیم.


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره به تداخل و خطرات ناشی از فعالیت صیادی با تجاری در برخی بنادر، خاطرنشان کرد: حدود مرز عملیاتی شیلات و سازمان بنادر در بنادری که اکنون به صورت مشترک بهره‌برداری می‌شود، باید مشخص شود.


محمدحسینی تختی با بیان اینکه جاسک روند کاملا رو به رشدی را در پیش دارد، تاکید کرد: یکی از پتانسیل‌های مهم بندر جاسک، واردات خودرو است.


این مقام مسئول همچنین به شرایط خاص بندرگاه جاسک از نظر زیرساخت و موقعیت قرارگیری اشاره و عنوان کرد: در نظر داریم ورودی بندرگاه و مسیر دسترسی کامیون‌ها به محوطه را، طی تعامل با شهرداری، اصلاح و بهسازی کنیم.


علی مهرانی، فرماندار جاسک نیز در این دیدار اظهار کرد: در نظر داریم پارکینگ شناورهای صیادی را به مکانی مشخص انتقال دهیم که برای این منظور بودجه‌ی ۵۰ میلیارد ریالی در نظر گرفته شده است.


وی با قدردانی از اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در جاسک، افزود: در جلسات شورای اداری شهرستان مسائل مربوط به معارضات فعالیت بندر جاسک پیگیری و رفع می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها