افزایش ۲۲ درصدی زائران اربعین | ۲۹ مرداد تا ۴ شهریور، روز‌های پیک تردد
رئیس پلیس راهور فراجا در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد

افزایش ۲۲ درصدی زائران اربعین | ۲۹ مرداد تا ۴ شهریور، روز‌های پیک تردد

هشدارهای پلیس آگاهی به زائران اربعین

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که برای دریافت ارز مورد نیاز خود به مراکز و صرافی‌های مجاز مراجعه کرده و از خرید ارز در نقاط مرزی و دلالان ارزی جداً خودداری کنند.
کد خبر: ۱۴۶۹۴۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمد شریفی با هشدار به زائران اربعین حسینی گفت: برای ورود به کشور عراق و زیارت عتبات عالیات فقط گذرنامه و ویزا ضروری است و از این رو زائران باید از آوردن مدارک شناسایی اضافی خودداری کنند.

وی از زائران خواست که از صفحه گذرنامه و ویزای خود با تلفن همراه عکس گرفته تا در صورت مفقودی یا سرقت مدارک مذکور بتوان از اطلاعات آنها بهره برداری کنند. همچنین برای دریافت گذرنامه شخصاٌ به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و به هیچ عنوان مدارک خود را به افراد ناشناس و دفاتر و موسسات غیر مجاز تحویل ندهند.

شریفی با بیان اینکه لازم است که برای دریافت ارز موردنیاز به مراکز و صرافی‌های مجاز مراجعه و از خرید ارز در نقاط مرزی و دلالان ارزی جداً خودداری شود، گفت: لازم است که در پایانه‌های مرزی از خرید سیم کارت که توسط افراد ناشناس به فروش می‌رسد نیز خودداری شود.

وی با تاکید بر اینکه زائران نباید اطلاعات هویتی و گذرنامه خود را در اختیار کسی قرار دهند، گفت: لازم است برای شرکت در مراسم اربعین حسینی، برای تهیه بلیط، به مراکز و آژانس های مسافرتی معتبر که مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارند مراجعه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها