در دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با مدیرکل دیوان محاسبات استان هرمزگان مطرح شد:

فعالیت های شیلاتی محوری طلایی برای توسعه پایدار هرمزگان

مدیرکل شیلات هرمزگان با مدیرکل دیوان محاسبات استان هرمزگان در راستای ارتقای تعامل و همکاری بین دو دستگاه دیدار کرد.
مدیرکل شیلات هرمزگان با مدیرکل دیوان محاسبات استان هرمزگان در راستای ارتقای تعامل و همکاری بین دو دستگاه دیدار کرد.
کد خبر: ۱۴۶۹۲۴۷

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل شیلات هرمزگان با مدیرکل دیوان محاسبات استان هرمزگان در راستای ارتقای تعامل و همکاری بین دو دستگاه دیدار کرد.

مدیرکل شیلات هرمزگان در این دیدار با اشاره به اینکه فعالیت های شیلاتی محوری طلایی برای توسعه پایدار هرمزگان است گفت: وجود ظرفیت های عظیم صید و صیادی و آبزی پروری و همچنین دیگر صنایع و فعالیت های شیلاتی زمینه اشتغال حدود ۳۵ هزار خانوار در استان را فراهم کرده است که به خوبی بیانگر اهمیت فعالیت های شیلاتی است.

مسعود بارانی یکی از اهداف مهم شیلات را توسعه همه‌ جانبه فعالیت های شیلاتی همراه با بالا بردن میزان بهره‌وری و استفاده از همه ظرفیت دریا در کنار حفظ منابع و زیست‌گاه‌های دریایی و غنی‌سازی ذخیره‌گاه‌های آن عنوان و گفت بدون شک رهنمودها و راهنمایی های دستگاه هایی مانند دیوان محاسبات میتواند چراغ راه باشد.

وی دیوان محاسبات را بازوی نظارتی قوی و ارزشمند در کشور عنوان کرد و همواره این نهاد را بعنوان مشاور و راهنمای امین برای دستگاههای اجرایی برشمرد.

در ادامه مدیر کل دیوان محاسبات با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری در استان، گفت: لازم است با برنامه ریزی از حضور سرمایه گذاران با ایجاد طرح های تولید محور و اشتغال زا حمایت شود.

علیرضا نصری مدیرکل دیوان محاسبات ضمن ابراز خرسندی از اقدامات ارزنده شیلات استان ، امنیت غذایی را مهم عنوان کرد و ضمن حمایت از توسعه اقتصادی استان و ایجاد اشتغال و افزایش تولید در حوزه شیلات و آبزی پروری، افزود: دیوان محاسبات استان تحقق اهداف سازمانی را در واقع تحقق اهداف خود می داند و در این راستا، با تمام ظرفیت های قانونی خود، در کنار اداره کل شیلات استان است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های استانی و ملی بر رفع موانع تولید و توسعه شیلاتی استان،گفت: امید داریم با تعاملات و همکاری های به وجود آمده شاهد اجرایی شدن برنامه های توسعه به ویژه حوزه شیلات باشیم

گفتنی است در این دیدار نکاتی پیرامون اهمیت صنعت شیلات و آبزی پروری در ایجاد امنیت غذایی و توسعه اقتصادی استان، ارتقا سطح همکاری ها، وضعیت پروژه های شیلاتی در حال احداث و… مطرح شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها