منابع عبری‌زبان خبر دادند:

تغییر مسیر هیأت صهیونیستی از ترس پاسخ ایران

منابع عبری‌زبان از ورود غیرمعمول هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی به دوحه به دلیل ترس از تهدیدهای انتقامی ایران علیه مقامات تل‌آویو خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۶۹۲۲۵

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، منابع عبری‌زبان از ورود غیرمعمول هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی به دوحه به دلیل ترس از تهدیدهای انتقامی ایران علیه مقامات تل‌آویو خبر دادند.

شبکه تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی کان، گزارش داد به دنبال هشدارها درباره پاسخ انتقام‌جویانه ایران، مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی تدابیر امنیتی را برای هیأت مشارکت‌کننده در مذاکرات دوحه تشدید کردند.

این منبع مدعی شد که ایران درصدد هدف قرار دادن مسئولان اسرائیلی ازجمله اعضای هیأت این رژیم بوده که چهارشنبه گذشته برای شرکت در مذاکرات آتش‌بس در غزه، وارد دوحه شدند.

کان به نقل از منابع خود افزود: تدابیر امنیتی برای رئیس موساد، رئیس شین‌بت و مسئول پرونده اسرا تشدید شده و به آنها توصیه شده بود اقدامات احتیاطی ویژه‌ای را در جریان سفر به قطر اتخاذ کنند.

این منابع افزودند:‌ هواپیمای حامل هیأت اسرائیلی به‌طور غیرعادی در ابوظبی امارات فرود آمد و سپس این هیأت تحت تدابیر امنیتی که جزئیاتش تاکنون اعلام نشده به پایتخت قطر منتقل شد.

هفته گذشته منابع رسمی در تل‌آویو اعلام کردند این رژیم از اقدام احتمالی ایران به ترور مسئولان اسرائیلی در خارج به‌شدت نگران است.

پس از ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و تأکید ایران بر پاسخ به این جنایات رژیم صهیونیستی، موجی از ترس و وحشت بر فلسطین اشغالی حاکم شده و زندگی صهیونیست‌ها دیگر عادی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها