رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

افزایش جریمه‌ها در راستای جلوگیری از نصب برچسب‌های تبلیغاتی در سطح شهر

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در راستای جلوگیری از نصب برچسب‌های تبلیغاتی، سیاست‌های بازدارنده از جمله جریمه یا مواردی که موجب تشویق آن‌ها می‌شود را می‌توان تشدید کرد، گفت: بسیاری از تبلیغات به‌صورت کارتی چاپ و توزیع می‌شود که همچون برچسب‌هایی که به در و دیوار منازل و مغازه‌ها می‌چسباندند، آسیب‌زا نیست.
کد خبر: ۱۴۶۹۰۸۴

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمد نورصالحی اظهار کرد: در راستای جلوگیری از نصب برچسب‌های تبلیغاتی در سطح شهر کارهای فرهنگی باید کرد تا این اقدام به‌عنوان عملی قبیح تلقی شود تا شهروندان با شماره‌ها تماس نگیرند و تبلیغات برای این افراد تبدیل به ضدتبلیغ شود.

وی با بیان اینکه در راستای جلوگیری از نصب برچسب‌های تبلیغاتی، سیاست‌های بازدارنده از جمله جریمه یا مواردی که موجب تشویق آن‌ها می‌شود را می‌توان تشدید کرد، افزود: بسیاری از تبلیغات به‌صورت کارتی چاپ و توزیع می‌شود که همچون برچسب‌هایی که به در و دیوار منازل و مغازه‌ها می‌چسباندند، آسیب‌زا نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روش‌های جدید باید رواج پیدا کند و شهروندان با این افراد مقابله کنند و جرایم نیز بیشتر شود.

نورصالحی با بیان اینکه قوانین مربوطه که مصوب شورا است را می‌توان توسط شهرداری به‌روزرسانی کرد و قوانینی که فراتر از مدیریت شهری است، باید از طریق مقامات بالادستی پیگیری و اجرا شود، ادامه داد: به‌روزرسانی قوانین برخورد با این متخلفان، فراتر از حیطه اختیارات مدیریت شهری است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها