شهادت یک فلسطینی در یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به روستایی در کرانه باختری

منابع خبری پنجشنبه شب از یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به یک روستا در کرانه باختری و شهادت یک فلسطینی خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۶۹۰۲۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، بیش از یکصد شهرک نشین به روستای جیت در نزدیکی شهر قلقیلیه یورش بردند و اقدام به آتش زدن خانه‌ها و خودرو‌های فلسطینیان کردند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، یک فلسطینی به ضرب گلوله شهرک نشینان صهیونیست که نقاب زده بودند، شهید و یک نفر دیگر نیز زخمی شده است.

منابع خبری جمعه گذشته نیز گزارش داده بودند که شهرک‌نشینان صهیونیست با حمله به چهار فلسطینی که به اشتباه وارد یک شهرک صهیونیست‌نشین شده بودند، آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بر اساس این گزارش، شهرک‌نشینان صهیونیست خودروی آن‌ها را آتش زدند و یکی از فلسطینی‌ها را به شدت زخمی کردند که روانه بیمارستان شد.

آمریکا در چند ماه گذشته تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست را تحریم کرده و اتحادیه اروپا پس از این اقدام آمریکا، تحریم‌هایی علیه شهرک نشینان افراطی صهیونیست که به صورت مداوم به شهروندان فلسطینی در کرانه باختری حمله می‌کنند، وضع کرده است.

تحریم‌ها شامل انجمن شهرک نشینان اسرائیلی در کرانه باختری اشغالی و قدس شرقی، فعالان خشونت طلب تزاو که مسئول جلوگیری از ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه است و سازمان افراطی او لهاوا که برای پاکسازی قومی فلسطینیان تبلیغ می‌کند، است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها