درگیری‌های شدید مقاومت فلسطین با نیروهای رژیم صهیونیستی در غزه

منابع فلسطینی از درگیری‌های شدید بین مقاومت فلسطین و نیروهای رژیم صهیونیستی در مناطقی از غزه خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۶۸۷۰۸

به گزارش جام جم آنلاین، گردان‌ های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد نیروهایش توانستند یک سرباز صهیونیست را در محله تل السلطان از پای دربیاورند.

این گردان‌ها تأکید کردند که نیروهای صهیونیست شمال شرق خان یونس را با خمپاره هدف قرار دادند.

طبق گزارش المیادین، گردان‌های قدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز اعلام کرد نیروهایش در منطقه القراره در شمال خان یونس در کمینی با مین و بمب نیروها و خودروهای رژیم اشغالگر را گرفتار کردند که منجر به کشته و زخمی شدن آنها شد.

در محله تل السلطان در غرب شهر رفح گردان‌های قدس اعلام کردند نیروهایش همراه با گردان‌های القسام تانک مرکاوا را با بمب منهدم کردند.

گردان‌های المجاهدین نیز اعلام کرد تجمع خودروها و سربازان رژیم صهیونیستی در محور نتزاریم در مرکز نوار غزه را با خمپاره هدف قرار داد.

همچنین ابوخالد، سخنگوی نیروهای شهید عمر القاسم اعلام کرد مبارزانش تجمع نیروهای دشمن در محله تل السلطان در غرب رفح را با خمپاره هدف قرار دادند که منجر به تلفاتی در میان نیروهای دشمن شد.

وی گفت که یکی از خودروهای رژیم صهیونیستی را با آرپی جی منهدم کردند که منجر به کشته و زخمی شدن آن‌ها شد. همچنین این نیروها وارد درگیری‌های شدیدی با نیروهای اسرائیلی در محله الجنینه در شرق رفح شدند.

روزنامه معاریو نیز به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک گروهبان ارتش و زخمی شدن ۲ نفر دیگر توسط تک تیرانداز گردان‌های القسام در شرق خان یونس خبر داد.

از هفت مه نیروهای رژیم صهیونیستی به حمله زمینی خود به بخش‌های وسیعی از رفح و محورهای دیگری در غزه ادامه می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها