رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه؛

آغاز طرح «اربعین» پلیس راه کرمانشاه

معاون سپاه کرمانشاه:

سپاه کرمانشاه ظرفیت اسکان شبانه ۲۰ هزار زائر اربعین را دارد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل سپاه استان برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین، گفت:ظرفیت اسکان شبانه حدود ۲۰ هزار نفر از زوار اربعین را داریم.
کد خبر: ۱۴۶۸۶۳۷

جام جم آنلاین؛ سعید بهشتی‌راد ، با بیان اینکه سپاه کرمانشاه همه امکانات خود را برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین پای کار آورده، گفت: علاوه بر اقامتگاه‌های راهیان نور از همه ظرفیت‌های سپاه در استان از حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی گرفته تا پایگاه‌های مقاومت و دیگر ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی مطلوب به زوار اربعین استفاده خواهد شد.

بهشتی‌راد با بیان اینکه اقامتگاه‌های راهیان نور مسیر تردد زوار در استان کرمانشاه خدمت رسانی به زوار اربعین را شروع کرده‌اند، افزود: در شهر کرمانشاه پادگان توحید در ورودی شهر کرمانشاه، اردوگاه کربلا در میدان جمهوری اسلامی و مقرر راهیان نور در بلوار شهید بهشتی، پایین‌تر از سه راه ۲۲ بهمن آماده پذیرایی و اسکان شبانه پنج هزار نفر از  زوار اربعین هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه ظرفیت اسکان شبانه حدود پنج هزار نفر از زوار اربعین را با استفاده از امکانات سپاه در مرز خسروی نیز داریم، گفت: در محل یادمان مرصاد هم موکب مرصاد را برپا کرده و ظرفیت اسکان شبانه دو هزار نفر در محل این یادمان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در مجموع سپاه کرمانشاه ظرفیت اسکان شبانه حدود ۲۰ هزار نفر از زوار اربعین را داشته  و نگرانی برای اسکان و پذیرایی از زوار اربعین در استان وجود ندارد.

 بهشتی‌راد اضافه کرد: علاوه بر اینها موکب‌های نواحی مقاومت بسیج در تمامی مسیرهای تردد زوار در استان کرمانشاه از ورودی‌ استان در شهرستان کنگاور تا نقطه صفر مرزی در شهرستان قصرشیرین و نیز تا خروجی زوار از شهرستان اسلام آبادغرب به سمت مرز مهران برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین آماده شده‌اند.

وی اشاره‌ای هم به پای کار بودن بسیج جامعه پزشکی استان برای خدمات رسانی به زوار داشت و گفت: مجموعه بسیج جامعه پزشکی استان امکانات مختلف را برای خدمت‌رسانی به زوار در مرز خسروی آماده کرده است.

 بهشتی‌راد افزود: مجموعه سپاه کار خدمات‌رسانی به زوار را در استان شروع کرده و خدمات خود را تا یکی دو روز بعد از اربعین و بازگشت کامل زوار ادامه خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها