هشدار افسران صهیونیست درباره سناریویی در جبهه شمالی:

احتمال حمله زمینی حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ها

رژیم صهیونیستی غلاف غزه را بست

ارتش رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از پاسخ محور مقاومت به ترورهای اخیر، منطقه «غلاف غزه» در مجاورت نوار غزه را بست.
کد خبر: ۱۴۶۸۵۴۴

به گزارش جام جم آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پس از ارزیابی اوضاع تصمیم گرفتیم که مناطق مختلف غلاف غزه را از ساعت ۱۲ امروز به وقت محلی ببندیم.

طبق گزارش خبرگزاری معا، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرد که ورود به این مناطق بدون هماهنگی ممنوع خواهد بود.

طبق این بیانیه، وی گفت: مناطق بسته شده شامل گذرگاه ایرز (بیت حانون)، «یاد مردخای»، تقاطع «شعار هانگف»، تقاطع «نتیووت»، «ناحال عوز»، تقاطع جاده ۲۳۴ و منطقه «ناحال اشکول» است.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند: پس از ارزیابی وضعیت به عنوان بخشی از آمادگی برای پاسخ ایران و حزب‌الله، تصمیمی مبنی بر جلوگیری از رفتن پرسنل خدماتی به مرخصی صادر شد.

رژیم صهیونیستی همچنان در حالت آماده‌باش برای احتمال حمله گسترده ایران و حزب‌الله لبنان به اراضی اشغالی در پاسخ به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران و «فؤاد شکر» فرمانده جهادی ارشد حزب‌الله در بیروت است.

رژیم صهیونیستی به دلیل پاسخ حتمی محور مقاومت به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس و فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان در ترس و نگرانی به سر می‌برد و هر روز این اضطراب و نگرانی افزایش می‌یابد.

طبق این گزارش، برآوردهای رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که ایران و حزب‌الله علیرغم فشارهای بین‌المللی برای مهار تشدید تنش در منطقه، مصمم به پاسخگویی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها