تصویر نظامی صهیونیست کشته شده در عملیات غور اردن منتشر شد

منابع عبری فاش کردند که صهیونیست کشته‌شده در عملیات غور اردن یک نظامی بوده است.
کد خبر: ۱۴۶۸۴۴۹

تصویر نظامی صهیونیست کشته شده در عملیات غور اردن منتشر شد

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌های صهیونیستی خاطرنشان کردند: شهرک‌نشینی که در عملیات عصر امروز (یکشنبه) غور اردن در کرانه باختری کشته شد، یکی از سربازان یگان «ماژلان» بود که دو هفته پیش از باریکه غزه خارج شده بود.

منابع عبری زبان عصر امروز از وقوع عملیات مقاومتی و تیراندازی در منطقه غور در شمال کرانه باختری فلسطین خبر دادند. در این عملیات یک صهیونیست کشته و یک نفر دیگر نیز به شدت مجروح شد.
شبکه صهیونیستی «کان» نیز گزارش داد که تیراندازی در دو مکان رخ داده است، در حالی که کانال ۱۳ این رژیم گزارش داد که دو خودرو در جاده ۹۰ در نزدیکی شهرک محولا هدف تیراندازی قرار گرفتند.
تصویر نظامی صهیونیست کشته شده در عملیات غور اردن منتشر شد
 
به گزارش فلسطین الیوم، رسانه‌های عبری گزارش دادند که عاملان این حمله از محل عقب‌نشینی کردند. در همین حال ارتش اشغالگر عملیات تعقیب و گریز را آغاز کرده و موانع نظامی در اطراف محل عملیات ایجاد و نیروهایش را به روستا‌های کردله، بردله و عین البیضا در شرق طوباس برای جستجوی عاملان این عملیات گسیل کرده است.
 
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک عملیات ضدصهیونیستی در منطقه «غور اردن» کرانه باختری، آن را پاسخ طبیعی به جنایت رژیم صهیونیستی دانستند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها