برگزاری دوره آموزش داستان نویسی «اقلیم قلم» استان‌های شمالغرب

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از برگزاری دوره آموزش داستان نویسی «اقلیم قلم» استان‌های شمالغرب با مشارکت خانه کتاب و ادبیات ایران از ۲۴ تا ۲۶ مرداد در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۸۴۳۰

برگزاری دوره آموزش داستان نویسی «اقلیم قلم» استان‌های شمالغرب

به گزارش جام جم آنلاین،رئوف موسوی اظهار کرد: این دوره آموزشی برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، قزوین، گیلان، البرز و اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد بود.
وی افزود: مهلت ثبت‌نام تا ۲۰ مرداد بوده و مدرسان صاحب‌نام و چهره‌های ملی حوزه داستان در این دوره آموزش سه روزه حضور خواهند داشت.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: کارگاه‌هایی با محوریت تعریف بوم در داستان اقلیم‌محور، داستان اقلیمی آینده‌گرا، جذابیت‌های روایی اقلیم در داستان، آداب و رسوم، باور و افسانه‌های بومی در داستان اقلیمی تدریس خواهد شد.
موسوی ادامه داد: تعدادی از داستان نویسان شرکت‌کننده از سوی استادان، انتخاب و به دوره ملی جایزه جلال معرفی خواهند شد.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و ارسال نمونه اثر به نشانی https://survey.porsline.ir/s/۲ RQAeEG و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۸۱۱ یا با کارشناس واحد شعر و ادبیات داستانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها