پاسخگویی مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در سامانه سامد

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در مرکز سامد، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم استان بود.
مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در مرکز سامد، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم استان بود.
کد خبر: ۱۴۶۷۹۶۰

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در مرکز سامد، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم استان بود.

«حسن هاشمی»، مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در راستای تحقق حقوق شهروندی و تعامل بیشتر با مردم، با حضور در مرکز سامد استان، به سوالات و درخواستهای شهروندان و مشتریان پاسخ گفت و پیگیر رفع مشکلات آنان شد.

در این جلسه که از ساعت ۱۰ الی ۱۱ برگزار شد ، از سوی شهروندان شهری و روستایی استان موارد درخواستی مطرح و پاسخ مربوطه نیز داده شد. مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در حاشیه این حضور اظهار داشت : مشترکان می توانند مشکلات و در خواست های خود را از طریق سامانه های رایگان مخابراتی از قبیل ۲۰۱۱۷( رفع خرابی تلفن ثابت )، ۲۰۲۰ ( پشتیبانی، فروش و خدمات پس از فروش اینترنت خانگی) و ۹۹۹۰ (خدمات غیر حضوری تلفن همراه اول) و۲۰۰۰( دریافت و پرداخت قبوض تلفن ثابت و همراه و وصل آنی بعد از پرداخت قبض) و ۱۱۸ ( پاسخگویی اطلاعات تلفنی) پیگیری و همکاران در کمترین زمان ممکن نسبت به درخواست های و مطالبات آنها اقدام می کنند.

گفتنی است سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه هم استانی های گرامی می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها