مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان :

درخواست ها و شکایات مردم موجب بهبود مستمر خدمات می شود

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در جلسه رسیدگی به شکایات این شرکت درخواست ها و شکایات مردم را زمینه ساز بهبود خدمات دانست.
کد خبر: ۱۴۶۷۸۲۹

عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه رسیدگی به شکایات این شرکت با تاکید بر پاسخگویی سریع و دقیق به شکایات گفت: رسیدگی به درخواست های مشترکین موجب رضایتمندی مردم و به تبع آن ارتقاء وجهه و برند سازمان خواهد شد.

در همین راستا اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان تمام تلاش خود را برای پاسخگویی سریع و شفاف به مشترکین به کار بسته و در همین راستا با بارگذاری تمام خدمات در سایت و وب اپلیکیشن (نرم افزار تحت وب) شرکت تا حد زیادی در زمان و هزینه برای مردم و مشترکین صرفه جویی کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این جلسه درخصوص منتظرین نصب علمک و روند اعطای انشعاب گاز، گفت: با برنامه ریزی های بعمل آمده در تلاشیم تا زمان نصب انشعابات در همه شهرستان ها به حداقل زمان ممکن رسیده و نسبت به سنوات گذشته با سرعت بیشتری به انجام برسد.

وی با قدردانی از همه مشترکینی که به سامانه رسیدگی به شکایات شرکت گاز پیام ارسال کرده اند، بیان کرد: درخواست ها و شکایات مردم عزیز موجب نمایان شدن فرصت های بهبود شرکت می شود و این امر، زمینه رفع مشکلات و بهبود مستمر خدمات رسانی را فراهم می سازد.

جمال نیکویی در خاتمه با تاکید بر چابکی هر چه بیشتر سازمان برای خدمت رسانی به مردم و مشترکین، گفت: باید در کنار راه های سنتی و معمول، از فناوری های نوین همچون نرم افزار موبایلی برای اطلاع رسانی، پاسخگویی و ارائه خدمات هر چه بهتر استفاده کنیم.

همچنین در این جلسه گزارشی از پاسخگویی به شکایات ارائه شد و در ادامه پيام هاي ورودي سامانه CRM به تفکیک مورد بررسي قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سفر اربعین به سلامت

ضروری‌ترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفت‌وگو با یک متخصص بیماری‌های عفونی بررسی کرده‌ایم

سفر اربعین به سلامت

وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

نیازمندی ها