سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد:

امیدواریم شاهد برگشت سریع آرامش و ثبات به بنگلادش باشیم

کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پی تحولات اخیر در بنگلادش با بیان اینکه امیدواریم شاهد بازگشت سریع استقرار، آرامش و ثبات به این کشور باشیم، گفت ایران در این شرایط حساس و مهم در کنار مردم مسلمان، دوست و برادر، بنگلادش قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۶۷۷۴۷

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پی تحولات اخیر در بنگلادش با بیان اینکه امیدواریم شاهد بازگشت سریع استقرار، آرامش و ثبات به این کشور باشیم، گفت: ایران در این شرایط حساس و مهم، در کنار مردم مسلمان، دوست و برادر، بنگلادش قرار دارد.

 سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حوادث تلخ روز‌های اخیر بنگلادش که به از دست رفتن جان تعداد قابل توجهی از مردم مسلمان این کشور منجر شد، با خانواده‌های قربانیان و مصدومان حوادث اخیر ابراز همدردی کرد و افزود:

جمهوری اسلامی ایران در روابط دوستانه با بنگلادش استوار و پایدار بوده و در این شرایط حساس و مهم، در کنار مردم مسلمان، دوست و برادر، بنگلادش قرار دارد.

کنعانی ابراز امیدواری کرد در سایه حاکمیت قانون، وحدت، انسجام و یکپارچگی آحاد ملت و نقش آفرینی حکیمانه نخبگان بنگلادش شاهد بازگشت سریع استقرار، آرامش و ثبات به این کشور مهم اسلامى باشیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به روابط عمیق و تاریخی دو ملت ایران و بنگلادش، تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران همواره یک دوست خوب و قابل اتکا براى مردم بنگلادش باقى خواهد ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها