هلاکت ۲ صهیونیست در حمله استشهادی در نزدیکی تل‌آویو

عملیات غیرتمندانه در قلب سرزمین‌های اشغالی

رسانه‌های اسرائیلی روز گذشته از وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی در شهر حولون واقع در مرکز فلسطین اشغالی و جنوب تل‌آویو خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۶۷۶۱۵
عملیات غیرتمندانه در قلب سرزمین‌های اشغالی
 
این رسانه‌ها ابتدا از زخمی شدن شدید سه اسرائیلی در اثر حمله با چاقو در شهر حولون خبر دادند و اعلام کردند که پلیس رژیم صهیونیستی به سوی جوانی که با چاقو به صهیونیست‌ها حمله کرده بود، تیراندازی کرد. لحظاتی پس از انتشار این خبر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در این عملیات چهار نفر زخمی شدند که حال دو نفر از آنها به‌شدت بحرانی و وخیم است و دو نفر دیگر نیز به‌شدت زخمی شده‌اند. پس از آن ستاره داوود سرخ (اورژانس پیش‌بیمارستانی در اسرائیل) اعلام کرد که این عملیات در سه منطقه در حولون روی داده و پنج نفر بر اثر ضربه‌های چاقو زخمی شده‌اند.پس از انتقال زخمی‌ها به بیمارستان، منابع پزشکی اعلام کردند که یکی از آنها که یک زن شهرک‌نشین بود، جانش را از دست داد.کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی سپس به نقل از سخنگوی پلیس این رژیم اعلام کرد که مجری عملیات حولون، جوانی به نام عمار عوده از ساکنان سلفیت در کرانه باختری بود. او بدون مجوز وارد مرکز فلسطین اشغالی شده بود و  پلیس وی را به ضرب گلوله از پای درآورد اما یک نفر دیگر نیز در این عملیات مشارکت داشته که تحت تعقیب است.سپس رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که یکی دیگر از زخمی‌های این عملیات به دلیل شدت جراحات وارده، کشته‌شده تا شمار کشته‌های این عملیات به دو نفر افزایش یابد. کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز طی بیانیه‌ای عملیات حولون را قهرمانانه توصیف کردند و آن را ضربه بزرگی به سیستم امنیتی و نظامی اسرائیل و موید شکنندگی رژیم اشغالگر در مقابل اراده مقاومت‌ دانستند.
   
پاسخ طبیعی به جنایت‌های اسرائیل
حماس در واکنش به عملیات استشهادی دیروز در قلب سرزمین‌های اشغالی گفت که این عملیات پاسخی طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل است. جبنش مقاومت اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای عملیات استشهادی در مرکز تل‌آویو را اقدامی دلاورانه خواند و گفت این عملیات پاسخی طبیعی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین درنوار غزه، اقدامات فزاینده ضدفلسطینی در کرانه باختری و ترور بزدلانه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس است. حماس در ادامه بیانیه خود از ملت انقلابی فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی خواست به خیزش خود در برابر ارتش اسرائیل و شهرک‌نشینان در تمام نقاط فلسطین اشغالی ادامه دهند. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که جنایت‌ها و کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی بدون مجازات نخواهند ماند و ملت فلسطین مقاومت در برابر تجاوزات اسرائیل را ادامه خواهد داد. جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در واکنش به عملیات استشهادی دیروز اعلام کرد که این عملیات پاسخ طبیعی و مشروع به جنایات رژیم اشغالگر و تداوم نسل‌کشی علیه ملت ماست. جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای باتبریک این عملیات درخصوص اظهارات دیروز بن‌گویر درمحل عملیات استشهادی گفت: این اظهارات، منطق باندهای تبهکاری است که این رژیم براساس آن تأسیس شده است.وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که طبق روال همیشه از نخستین کسانی است که خود را به محل‌ عملیات فلسطینی‌ها می‌رساند، پس از حضور در محل این عملیات جدید گفت: جنگ ما فقط علیه ایران نیست، بلکه اینجا و در خیابان‌ها هم هست. هزاران سلاح بین شهرک‌نشینان توزیع کردیم و از آنها می‌خواهم که سلاح حمل کرده و از آن استفاده کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها