رشد صد در صدی موقوفات در آذربایجان غربی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از افزایش موقوفات آذربایجان غربی خبرداد
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از افزایش موقوفات آذربایجان غربی خبرداد
کد خبر: ۱۴۶۷۴۹۶

 به گزارش خبرنگار جام جم مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موقوفات وبقاع متبرکه آذربایجان غربی در سال گذشته ۵۲ میلیارد تومان بوده که این میزان امسال به ۱۰۸ میلیارد تومان رسیده است.

حجت‌الاسلام ناصرجوانبخت ادامه داد: علاوه بر رشد صد درصدی موقوفات در سال جاری،  بیش از ۱۲ میلیارد تومان در پنج ماهه گذشته در استان اجرای نیت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ،چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی استانی  از دهم تا سیزدهم مرداد ماه سال جاری در دوبخش خواهران

 

برادران درارومیه برگزار شد؛ افزود: این مسابقات با حضور 150 شرکت کننده اجرا گردید که از این میان 80 نفر را برادران و 70 نفر را خواهران تشکیل می دادند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: برگزیدگان استانی در مسابقات کشوری به میزبانی تبریز و با عنوان شهدای خدمت شرکت خواهند کرد .

جوانبخت در زمینه تثبیت مالکیت موقوفات با بیان اینکه  در چهار ماهه اول امسال ۱ هزارو۱۲۹ رقبه سند مالکیت تک برگی صادر شده است ، اذعان کرد:  اوقاف وامور خیریه استان آمادگی دارد ۱۵۳ هزار متر مربع برای نهضت ملی مسکن جهت مسکن سازی نیازمندان معرفی کند.

 جوانبخت با اشاره به برگزاری 20 برنامه مختلف در قالب طرح بصیرت عاشورایی در استان ادامه داد: طبق روال ۲ سال گذشته موکب واقفان خیر اندیش ۱۲ روز مانده به اربعین تا ۳ روز بعد از اربعین در مرز تمرچین برپاشده است و روزانه ۵ هزار پرس در بین زائران حسینی توزیع خواهند کرد.

newsQrCode
برچسب ها: ارومیه اوقاف قرآن
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها