در روزهای تاسوعا و عاشورا انجام شد؛

نظارت دامپزشکی بر ذبح بیش از ۱۰۰۰ رأس دام در خوزستان

رئیس اداره دامپزشکی دزفول خبر داد؛

ضبط و معدوم سازی 500 کیلوگرم ران مرغ منجمد در شهرستان دزفول

رئیس اداره دامپزشکی دزفول گفت: بیش از 500 کیلوگرم ران مرغ منجمد غیر قابل مصرف انسانی در سطح شهرستان کشف و معدوم سازی گردید.
کد خبر: ۱۴۶۶۹۳۲

جام جم آنلاین - خوزستان، محسن ورجاوند پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 10 مرداد) در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: در راستای ارتقای سلامت و بهداشت جامعه و تامین امنیت غذایی مقدار 500 کیلوگرم ران مرغ منجمد که بعلت تغییرات شدید ارگانولپتیکی و انقضای تاریخ تولید توسط کارشناسان اداره دامپزشکی در بازرسی های بهداشتی از سردخانه های عرضه فراورده های خام دامی کشف، ضبط و برابر دستورالعمل های سازمان دامپزشکی با حکم مقام قضایی نسبت به معدوم سازی تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان اقدام شد.

 

رئیس اداره دامپزشکی دزفول در ادامه گفت: تامین امنیت غذایی و ارتقاء بهداشت مواد غذایی با منشا دامی از مهمترین اهداف و اولویت های اداره کل  دامپزشکی استان به شمار می رود و کارشناسان دامپزشکی شهرستان در این خصوص با متخلفین هیچ گونه مماشاتی انجام نخواهند داد.

 

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد: در زمان خریداری فرآورده های خام دامی توجه خاص به لیبل تاریخ تولید و انقضاء و وضعیت ظاهری فراورده داشته باشند و هرگونه تخلف را با شماره تماس 06142420911 اطلاع رسانی نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها