همزمان با نهم مردادماه روز جنگلبان در استان بوشهربرگزار گردید؛

پویش "جنگلبان سلام" در شهرستان تنگستان

همزمان با نهم مردادماه روز جنگلبان مراسمی در یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان برگزار و از دو جنگلبان شهرستان تقدیر بعمل آمد.
کد خبر: ۱۴۶۶۷۵۸
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار
به گزارش جام جم- همزمان با نهم مردادماه روز جنگلبان مراسمی در یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان برگزار و از دو جنگلبان شهرستان تقدیر بعمل آمد.این مراسم با حضور فرماندار شهرستان معاونت برنامه ریزی ،پشتیبانی ومدیریت منابع، فرماندهی و جانشین یگان حفاظت،و جنگلدار شهرستان برگزار و از جنگلبانان مختارصبوری و محمد صادق احمدی با اهداء لوح تقدیرو کمک هزینه سفر معنوی اربعین حسینی  قدر دانی بعمل آمد.
عباس اسفرم معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر  در این جلسه گفت:جنگبانان، قهرمانان گمنامی هستند که با وجود سختی‌های فراوان و خطراتی که آن‌ها را تهدید می‌کند، با عشق و علاقه به طبیعت، از عرصه‌های جنگلی و مرتعی حفاظت می‌کنند. آن‌ها در آتش‌سوزی‌ها با جان و دل می‌جنگند و اجازه نمی‌دهند ثروت‌های طبیعی به نابودی کشیده شود، نهم مردادماه، روز جهانی جنگلبان، فرصتی است تا از تلاش‌های شبانه‌روزی و فداکاری‌های جنگلبانان، این حافظان بی‌ادعای طبیعت، قدردانی کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها