هکر‌ها هویت اصلی نمایندگان رژیم صهیونیستی در المپیک را افشا کردند

در پی درز اطلاعات شخصی نمایندگان رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس، اداره مبارزه با جرایم سایبری فرانسه مسئول حذف این اطلاعات از فضای مجازی شد!
کد خبر: ۱۴۶۶۴۹۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از راشاتودی، خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع آگاه (پلیس پاریس) نوشته است که پس از درز اطلاعات شخصی و هویتی نمایندگان کاروان رژیم صهیونیستی حاضر در المپیک ۲۰۲۴، اداره مبارزه با جرایم سایبری فرانسه دستور حذف این محتویات را از اینترنت دریافت کرده است!

گروه هکری «زئوس» روز جمعه و چند ساعت پیش از مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴، اطلاعات شخصی اعضای کاروان رژیم صهیونیستی در پاریس (شامل اسناد هویتی، تصاویر شخصی، آدرس، اطلاعات پزشکی و اطلاعات مرتبط با حضور در ارتش) را منتشر کرد. هکر‌ها گفته‌اند که آن‌ها «ماموریت نیرو‌های اسرائیلی در المپیک را افشا کرده‌اند.»

این حادثه تحت عنوان جرم سایبری طبقه‌بندی شده و گزارش آن به «فاروس» (سازمان نظارت بر فضای آنلاین و انتشار محتوای غیرقانونی) ارسال شده است. رسانه‌های صهیونیستی همچنین مدعی شده‌اند که هکر‌ها اقدام به اذیت و آزار ورزشکاران صهیونیستی کردند.

مقامات اسرائیلی با ادعا‌هایی بی‌اساس، مدعی نقش‌آفرینی ایران در درز اطلاعات هویتی نمایندگان کاروان رژیم صهیونیستی شده‌اند. میکی زُهر، وزیر ورزش رژیم صهیونیستی تهران را به تلاش برای هراساندن ورزشکاران صهیونیستی و ارعاب روانی متهم کرده است!

این ادعا‌ها در حالی است که تهران هرگونه مداخله در این حادثه را تکذیب کرده است. نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد این اتهامات را «کذب و نیرنگ» خوانده است.

مقامات فرانسوی به منظور تامین امنیت بازی‌های المپیک، علاوه بر نیرو‌های همیشگی پلیس، بیش از ۱۸ هزار نیرو اعزام کرده است. همچنین مقامات فرانسه کاروان رژیم صهیونیستی را تحت حفاظت ۲۴ ساعته قرار داده‌اند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها