
به گزارش جام جم آنلاین، روابط عمومی سازمان اورژانس استان تهران اعلام کرد: ساعت ۹ و ۳۴ دقیقه جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳، گزارشی مبنی بر برخورد قطار با سکوهای پارکینگ قطارهای مسافربری به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد.
با اعلام این گزارش بلافاصله دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.
متأسفانه در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به مرکز درمانی انتقال یافتند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند