دبیرهیات فوتبال استان بوشهرگفت:

تعطیلی موقت کلیه فعالیتهای فوتبالی

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد؛

سنگ اندازی برای تیم های پرطرفدار ممنوع

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر این که برای تیم های پرطرفدار نباید سنگ اندازی کرد، گفت: برخورد با این تیم ها باید مهربانانه باشد.
کد خبر: ۱۴۶۶۱۴۴

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، علی رجبی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات استادیوم شهید وطنی قائمشهر و شهدای نوشهر ضمن انتقاد از وضع قوانین جدید پیش از آغاز هر فصل، اظهار داشت: با این روش ۵ سال دیگر حسرت فوتبال را می‌خوریم و فدراسیون فوتبال هم شبیه فدراسیون والیبال و بسکتبال خواهد شد و هرکسی پول بدهد می‌تواند در لیگ برتر سهمیه بخرد.

رجبی با بیان اینکه، فدراسیون باید موقعیت‌ها را متناسب با استان‌ها و موقعیت‌های شهری ببیند، گفت: برخی رفتارها حاشیه ایجاد می‌کند و در بحث امنیت در سطح شهر دچار چالش می‌شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از صعود نوشهری‌ها به لیگ یک بعد سال‌ها صحبت کرد و اظهار داشت: بعد سال‌ها دوباره آثار شموشک در شهر نوشهر زنده شده ولی چطور می‌شود با یک حرکت و یک قانون و تصمیم سختگیرانه بخواهید یک شهر و مردم عاشق نوشهر را از دیدن فوتبال محروم کنید.

رجبی ادامه داد: چه در خصوص باشگاه نساجی و چه در خصوص باشگاه شهرداری نوشهر، قبل هر تصمیمی، باید احساسات مردم و وضعیت هر شهر را بسنجید و بررسی کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید داشت: فدراسیون فوتبال باید از تیم‌ها و باشگاه‌ها و مخصوصاً شهرها و استان‌هایی که هوادار دارند حمایت کند. چون اگر این هوادار و این سرمایه انسانی نباشد، فوتبال در کشور بی معنا خواهد شد. این هواداران چند تیم پرطرفدار هستند که فوتبال را جذاب کرده‌اند، پس برای این تیم‌ها سنگ اندازی نکنیم.

وی از رفع مشکلات استادیوم شهید وطنی قائمشهر و استادیوم شهدای نوشهر گفت و افزود: ما مشکلات را رفع می‌کنیم ولی نگاه باید به تیم‌های پرطرفدار مهربانانه تر باشد.

رجبی به رفع مشکلات ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر اشاره و تاکید کرد: بحث ورود به استادیوم و اجاره زمین و بحث گیت و مقاوم سازی سکوها و مشکلاتی که قابل حل است را سریعاً انجام خواهیم داد ولی خواهشم این است که به این تعامل برسیم تا تیم‌های مازندرانی بدون مشکل در شهر خودشان بازی کنند.

وی همچنین به شادی مردم نوشهر اشاره کرد و افزود: شهر نوشهر بعد سال‌ها فوتبالش زنده شده و نگذارید دل خوشی مردم شهر از بین برود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به اینکه ما بیشترین ورزشکاران المپیکی را داریم، افزود: این جایگاه بزرگ ورزش مازندران است. ورزش مازندران سنگین‌تر و بزرگ‌تر از صنعت مازندران است، ما کارخانه‌ای نداریم که برایمان سرمایه گذاری کند برای همین نیازمند حمایت و نگاه مهربان‌تر از سوی فدراسیون و سازمان لیگ هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها