سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام مطرح کرد

آموزش سالانه ۲۵هزار نفر در فنی و حرفه‌ای استان ایلام

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان ایلام عنوان کرد

ارائه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ساعت آموزش در فنی و حرفه ای ایلام

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان ایلام از ارائه آموزشهای مهارتی به میزان یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ساعت در رشته‌های مختلف در مراکز دولتی و خصوصی فنی و حرفه ای استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۶۰۰۲

به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ حمیدرضا رئیسی امروز _چهارشنبه سوم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جامعه هدف حوزه فنی و حرفه‌ای بسیار متنوع بوده و شامل بیش از ۱۹ گروه از جمله فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها، معتادان بهبود یافته و جویای کار و زندانیان است.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی رشته‌های مختلف در قالب سه هزار و ۷۰۰ نفر در مراکز دولتی و خصوصی این استان ارائه شده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان ایلام تصریح کرد: آموزش ۵۰۰ نفر برای جذب و فعالیت در پروژه‌های نفت و گاز استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

رئیسی خاطرنشان کرد: در حوزه نفت تاکنون ۳۰۰ نفر آموزش‌های لازم را کسب کرده و ۲۰۰ نفر در حال آموزش هستند.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه استانداری ایلام، وزارت نفت و آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، اولویت به کارگیری نیرو در پروژه‌های نفت و گاز استان با افراد آموزش دیده فنی و حرفه‌ای در این دوره‌هاست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام عناوین کسب شده در مسابقات ملی مهارت در بخش‌های جوانان و نوجوانان را شامل ۲ مدال طلا، یک مدال نقره، ۲ برنز و چهار دیپلم افتخار در سال گذشته دانست.

رئیسی افزود: همزمان با هفته ملی مهارت، کارگاه‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های چوار، هلیلان، مرکز مهارت‌آموزی پادگان شهید فرجیان‌زاده و سه مرکز TMC در دانشگاه‌های پیام نور استان افتتاح خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها