آزاده فلسطینی شکنجه‌گر صهیونیست را به هلاکت رساند

یک اسیر فلسطینی که به تازگی از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شده بود، شکنجه‌گر بدنام صهیونیست را در منزلش به هلاکت رساند.
کد خبر: ۱۴۶۵۸۵۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از عربی ۲۱، مقامات رژیم صهیونیستی به تازگی از جزئیات عملیات پیچیده‌ای خبر دادند که دو هفته قبل ابراهیم منصور اسیر فلسطینی که به تازگی از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شده بود، علیه یکی از زندانبانان و شکنجه‌گران این رژیم انجام داده و او را در داخل منزلش به هلاکت رسانده است.

مقامات صهیونیست گزارش دادند که ابراهیم منصور ۲۳ ساله دو هفته قبل به شهرک صهیونیستی «نیو جبعون» در شمال غرب قدس اشغالی نفوذ کرده و بعد از شناسایی منزل «یوهای آفنی» (۴۰ ساله) او را با ضربات متعدد چاقو مورد اصابت قرار داده و به هلاکت رساند. وی جنازه این شکنجه گر صهیونیست که بارها او و سایر زندانیان فلسطینی را به طرز وحشیانه‌ای شکنجه کرده بود، به آتش کشید.

بنا بر اعلام نیروهای محلی صهیونیستی، ابراهیم منصور دو روز بعد از این عملیات بازداشت شده است.

آفنی ۱۷ سال در زندان‌ های رژیم صهیونیستی کار کرده و یکی از بدنام‌ترین شکنجه‌گران صهیونیست بود.

از تاریخ ۷ اکتبر یعنی آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون اقدامات وحشیانه عناصر اشغالگر علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تشدید شده است. اسرای فلسطینی از آن زمان تاکنون حق هواخوری نداشته و در طول روز نور خورشید را نمی‌بینند. برق این زندان‌ها نیز قطع است.

زندان‌های رژیم صهیونیستی تبدیل به یک جهنم واقعی شده که انواع و اقسام شکنجه‌ها در آن‌ها اعمال می‌شود. این در حالی است که نهادهای حقوقی هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده و شکنجه‌های جاری در این زندان‌ها به شدت از دید رسانه‌ها پنهان می‌ماند. تعدادی از اسرای فلسطینی آزاد شده در خصوص این شکنجه‌ها می‌گویند: بعد از بازداشت به مدت ۲ روز به مکان نامعلومی منتقل شده و به صورت وحشیانه توسط اشغالگران مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. این اسرا توسط زندانبانان خود با شوک الکتریکی مورد شکنجه قرار گرفته و از دسترسی به آب آشامیدنی محروم بودند.

بر اساس آنچه که اسرای فلسطینی روایت کرده اند عناصر صهیونیست آب آشامیدنی زندانیان را به وسیله خاک و خاروخاشاک آلوده می‌کنند به طوری که دیگر قابل شرب نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها