توسط شرکت پتروپالایش میرداماد صفه صورت گرفت:

مرزهای صادرات حلال شکسته شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

برگزاری 85 مناقصه در شرکت گاز استان طی سه ماهه نخست سال 1403

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از برگزاری 85 مناقصه در سه ماهه نخست سال 1403 خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۵۱۱۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت گفت: به منظور تهیه کالاهای پروژه ای، خدمات بهره برداری شامل امداد و تعمیرات، خدمات مشترکین و کنتورخوانی، اجرای عملیات شبکه گذاری و نصب انشعابات و... با هدف ارائه خدمات و به موقع مطلوب گازرسانی به مناطق شهری و روستایی و به بیش از 5 میلیون و 500 هزار نفر مردم شریف استان 85 مورد مناقصه در شرکت گاز استان اصفهان برگزار شده است.

وی شفافیت در معاملات و رعایت دقیق قانون برگزاری مناقصات و معاملات را یکی از اولویت‌های ویژه در شرکت گاز استان اصفهان دانست و افزود: استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت دستگاه‌های اجرایی را قادر می‌سازد معاملات خود را به‌صورت آنلاین در بستری امن و شفاف انجام دهند؛ اجرای این امر یکی از راهکارهای کلیدی در راستای افزایش بهره‌وری و مدیریت تخصیص منابع سازمانی است.

عسکری گفت: در همین راستا تعداد 16 جلسه کمسیون مناقصات و همچنین 15 جلسه کمیته فنی بازرگانی در سه ماهه نخست سال 1403 برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه کمسیون مناقصات مسئولیت کلیدی و بسیار مهم انتخاب تامین کنندگان و پیمانکاران را به عهده دارند، بر اصل شفافیت در معاملات و رعایت دقیق قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های ابلاغی تاکید نمود و افزود مناقصات این شرکت از طریق سامانه ستاد انجام می شود و این سامانه بستری امن را جهت شفافیت در اطلاعات، ارتقاء کیفیت خدمات، منطقی نمودن هزینه ها، توزیع یکنواخت امکانات و رقابت سالم بین تمامی مناقصه گران فراهم نموده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها