موفقیت ارزشمند شرکت گاز استان اصفهان در ارزیابی سالیانه و ارائه گزارش عملکرد به مجمع عمومی

مجمع عمومی شرکت گاز استان اصفهان، با حضورمعاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، اعضای مجمع، سازمان حسابرسی و اعضای هیأت مدیره این شرکت برگزار و عملکرد شرکت گاز استان اصفهان مطلوب و مقبول ارزیابی و مورد تایید قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۶۴۹۸۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ در این جلسه که به منظور ارزیابی عملکرد هیات مدیره و بررسی حساب ها و صورت های مالی سال 1402 برگزار گردید، گزارش های ارائه شده شرکت گاز استان اصفهان، مطابق با استانداردهای مالی سازمان حسابرسی ارزیابی و مورد تایید قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه گزارش سازمان حسابرسی قرائت گردید و در ادامه ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گزارش مبسوطی از وضعیت عملکرد شرکت گاز استان اصفهان به مجمع عمومی ارایه نمود.

وی، در خصوص وضعیت گازرسانی این شرکت، گفت: در حال حاضر ۱۱۴شهر و بیش از 1500 روستا و مکان مزرعه و بیش از 20 هزار واحد تولیدی، صنعتی و نیروگاهی در استان پهناور اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

عسکری در پایان افزود: خوشبختانه این شرکت موفق شده در سه سال اخیر نیز گزارش مقبول سازمان حسابرسی را دریافت نماید که این مهم حاصل تعهد، جدیت و تلاش شبانه روزی تمامی ارکان و همکاران شرکت گاز استان اصفهان می باشد که شایسته تقدیر و تشکر می باشد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها