۲۸۴ مین روز از جنایت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه

نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در ۲۸۴ مین روز متوالی با حملات گسترده موشکی وهوایی با انواع تسلیحات از جمله موشک‌ها و بمب‌های حرارتی یا شیمیایی که سلاح‌های غیر متعارف و ممنوعه بین‌المللی هستند؛ به جنایت نسل‌کشی علیه غیر نظامیان در غزه ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۱۴۶۴۹۶۹

به گزارش جام جم آنلاین از العالم، دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه دیروز دوشنبه اعلام کرد، که این سلاح‌ها باعث ایجاد فعل و انفعالات شیمیایی در بافت‌های پوست و پیکر شهدا و قربانیان شده و با ایجاد سوختگی‌های کشنده، در کمتر از ۲۷ ساعت باعث مرگ قربانیان می‌شود.
در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار گروهی دیگر علیه غیر نظامیان در نوار غزه انجام داده که به دنبال آن، ۸۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و ۲۱۶ نفر دیگر مجروح شده‌اند.
طبق بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در غزه، تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۳۸۶۶۴ شهید و ۸۹۰۹۷ زخمی بر جای گذاشته است.
اما در عرصه سیاست، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، با تزاچی هانگبی، مشاور امنیت ملی اسرائیل و ران درمر، وزیر امور استراتژیک اسرائیل دیدار و درباره آخرین تحولات در خصوص آتش بس در غزه گفتگو کرد.
به گزارش رویترز، به نقل از وزارت خارجه آمریکا اعلام شد، که مقامات رژیم صهیونیستی به واشنگتن اطلاع داده‌اند که این رژیم به دستیابی به توافق آتش‌بس متعهد است.
وزارت خارجه آمریکا، طی بیانیه‌ای افزود: "ما معتقدیم که مسائل باقی مانده بین "اسرائیل" و حماس در مورد توافق آتش بس قابل حل است".

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها