قدردانی فرماندار یزد از تلاش‌های عوامل برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

یزد- فرماندار یزد در جلسه ای که با حضور عوامل برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد از همکاری و تلاش‌های بی‌دریغ دست اندرکاران برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و بر اهمیت نقش عزیزان در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تأکید کرد.
کد خبر: ۱۴۶۴۶۸۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سیدمحمدرضا مدرسی ضمن تشکر از همه برادران و خواهرانی که دست یاری با فرمانداری  یزد دادند و باهدف خدمت به مردم و کشور قدم در میدان اجرایی انتخابات گذاشتند از همراهی بزرگواران در برگزاری انتخاباتی سالم، امن و پرشور قدردانی کرد.

فرماندار یزد  تصریح کرد: شما با دغدغه و حس مسئولیت، علی‌رغم سنگینی و حساسیت انتخابات ریاست جمهوری، به ویژه در دو مرحله‌ای که دو نامزد محترم به مرحله پایانی رسیدند، توانستید به نحو شایسته‌ای حق بی‌طرفی را به جا آورید و نظرات و سلیقه‌های مختلف را کنار گذاشته و شان بی‌طرفی را رعایت کنید.

 مدرسی ادامه داد: شما عزیزان با انجام تکلیف شرعی، قانونی و برآورده کردن توقعات اجتماعی، انتخابات را به نحو احسن برگزار کردید .

 فرماندار یزد ضمن تأکید بر این نکته که برگزاری انتخابات در کشور ما کاملاً مردمی است، افزود: هیأت اجرایی با دعوت از اقشار مختلف مردم شکل می‌گیرد معتمدین مردم از بین خود هیات اجرایی را انتخاب می کنند و برگزاری انتخابات را به عهده می گیرند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها