رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب در دومین نوبت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان ایلام

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در استان و معاون آموزشی دانشگاه ایلام از رقابت ۱۱ هزار و ۴۴۶ داوطلب در دومین نوبت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۴۵۵۴

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین؛کریم کوخایی زاده امروز_ جمعه بیست و دوم تیر_ در بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در دانشگاه ایلام اظهار کرد: بیشترین میزان داوطلب آزمون سراسری در این استان مربوط به گروه علوم تجربی با ۶ هزار و ۸۱۸ نفر است که از ساعت هشت صبح امروز رقابت خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۴۴۶ داوطلب نوبت دوم آزمون سراسری در استان چهار هزار ۲۸۲ نفر داوطلب مرد و هفت هزار و ۱۶۲ نفر نیز داوطلب زن هستند.

معاون آموزشی دانشگاه ایلام تصریح کرد: بیشترین آمار شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری سال جاری در استان ایلام مربوط به گروه علوم تجربی است.

کوخایی زاده خاطرنشان کرد: کمترین آمار شرکت کننده در استان ایلام نیز مربوط به گروه هنر با ۱۸۷ نفر است.

وی افزود: در حوزه امتحانی دانشگاه ایلام چهار هزار و ۵۶۳ داوطلب شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲ هزار و ۳۴ نفر در گروه علوم تجربی، ۳۰۴ نفر در گروه زبان، ۱۸۷ نفر در گروه هنر، ۱۴۹۸ نفر در گروه علوم انسانی و ۴۴۰ نفر هم در گروه علوم ریاضی به میزبانی دانشگاه با هم به رقابت می‌پردازند.

لازم بذکر است در کنکور سراسری امسال آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی و نیز آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی دیروز پنجشنبه برگزار شد و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح امروز جمعه در حال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها