مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده بورس كالای ایران برگزار شد

کد خبر: ۱۴۶۴۵۳۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده بورس کالای ایران با حضور سید جواد جهرمی مدیرعامل و دیگر مسئولین بورس کالا و همچنین علی نصیری معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان به عنوان ناظر مجمع، شانزدهم تیرماه و در حالی برگزار شد که سهامداران با رأی اکثریت، عملکرد این شرکت را مورد تایید قرار دادند و همچنین تقسیم سود ۱۱۰ ریالی به ازای هر سهم و افزایش ۶۲ درصدی سرمایه شرکت را به تصویب رساندند که بر اساس اعلام مدیرعامل بورس کالا، سود سهامداران حقیقی فردا واریز می شود. 

در مجمع عمومی عادی سالانه بورس کالا، پس از ارایه گزارش هیات مدیره برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ گزارش صورت های مالی شرکت توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی، ارایه شد و همچنین وضعیت مالی شرکت بورس کالای ایران، در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و نیز عملکرد مالی و جریان های نقدی آن برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور،‌ از تمام جنبه های با اهمیت و‌ طبق استانداردهای حسابداری مطلوب گزارش شد.   

نکته قابل توجه دیگر اینکه مجمع عمومی عادی سالیانه بورس کالای ایران، با تقسیم ۱۱۰ ریال سود به ازای هر سهم موافقت کرد که طبق اعلام سید جواد جهرمی مدیرعامل بورس کالای ایران، سود سهامداران حقیقی طی روز آینده به حساب آنها واریز خواهد شد. همچنین در مجمع فوق العاده صاحبان سهام نیز افزایش ۶۲ درصدی سرمایه شرکت از ۱۳۶۰ میلیارد تومان به ۲۲۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و اندوخته احتیاطی به تصویب صاحبان سهام رسید تا بورس کالا از نظر میزان سرمایه در رتبه نخست بورس های کشور قرار گیرد. 

شایان ذکر است در مجمع عمومی عادی بورس کالای ایران، موسسه حسابرسی ایران مشهود نیز به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و همچنین موسسه حسابرسی بهراد مشار نیز به عنوان بازرس علی البدل و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی کثیرالانتشار انتخاب شدند. 

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها