تاکید استاندار هرمزگان بر آموزش معلمان جدید

استاندار هرمزگان گفت: اختصاص سهمیه جذب۲۵۰ معلم در بشاگرد از دستاوردهای دولت سیزدهم در هرمزگان است.
استاندار هرمزگان گفت: اختصاص سهمیه جذب۲۵۰ معلم در بشاگرد از دستاوردهای دولت سیزدهم در هرمزگان است.
کد خبر: ۱۴۶۴۵۲۲

هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان گفت: اختصاص سهمیه جذب۲۵۰ معلم در بشاگرد از دستاوردهای دولت سیزدهم در هرمزگان است.

مهدی دوستی در نشست شورای آموزش و پرورش استان با تأکید بر تمهیدات آموزشی ویژه برای معلمان بومی بشاگرد و جزایر خلیج‌فارس، شروع کار آن‌ها در منطقه را زمینه ساز رشد و تحول دانست.


وی گفت: دانشگاه فرهنگیان استان درصورت لزوم با استفاده از اساتید مجرب خارج از استان، برنامه آموزشی خاصی برای معلمان درنظر داشته باشد چراکه تحول و رشد این مناطق در گرو آغاز به کار معلمان بویژه در بشاگرد است.


دوستی تمرکز بر کیفیت بخشی سرفصل‌های درسی هنرستان‌های جوار صنایع استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تأسیس۳۰هنرستان جوار کارخانه و صنایع کار بزرگ دولت در استان است که باهمت مدیران رقم خورده است و اکنون باید با عمق بخشی به آموزش ‌ها این مسیر ادامه یابد و لازم است موضوع یکسان‌سازی برخی واحد‌های درسی هنرستان‌ها در مقاطع دانشگاهی از وزارت علوم بطور جدی پیگیری شود.


وی با اشاره‌ به ضعف استان در میانگین نمرات دانش‌آموزان، ادامه داد: این ضعف جدی باید با هدف‌گذاری سالانه دقیق رفع شود چراکه در سرنوشت و آینده دانش آموزان تأثیر مستقیمی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این نشست گفت: هنرستان های تربیت تجار در 4 شهرستان هرمزگان دایر می شود.
محمد قویدل افزود: این هنرستان ها در شهرستان های میناب، جاسک، بندرلنگه و بندرعباس تأسیس می‌شود.


تجلیل از دانش آموزان نخبه راه یافته به المپیاد های کشوری و اهدای لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش به استاندار از برنامه های این نشست بود.


در سومین نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان تفاهم‌نامه آغاز‌ به کار هنرستان تجارت در استان هرمزگان نیز بین مدیران آموزش و پرورش، صمت و گمرکات استان امضاء شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها