تأمین، تدارک و توزیع کود کشاورزی یارانه‌ای در استان همدان

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان از یارانه قابل توجهی که دولت برای کودهای کشاورزی پرداخت می کند، گفت: امنیت غذایی کشور بستگی به تولید در این بخش دارد به همین منظور با پرداخت یارانه، کودهای کشاورزی با نازلترین قیمت در دسترس کشاورزان قرار می گیرد تا این عزیزان از تغذیه گیاهی غافل نشوند.
کد خبر: ۱۴۶۴۴۸۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، بهروز الیاسی با اشاره به اینکه کودهای کشاورزی برای رشد گیاه مهم و حیاتی هستند، اظهار داشت: بهره‌وری، رشد تولید و محصولات سالم و با کیفیت کشاورزی در گرو تغذیه مناسب و بهینه گیاهی است که بر همین اساس کودهای تأمین، تدارک و توزیع شده توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از کیفیت لازم مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار هستند و کشاورزان می توانند با آسودگی خاطر کود کشاورزی مورد نیاز خود را با نام و نشان این شرکت از کارگزاری ها و عاملین فروش ما در سراسر استان تهیه نمایند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون برای کشاورزان همدانی، در مجموع مقدار ۳۲۲۰۰ تن کود کشاورزی شامل ۲۵۷۰۰ تن کود ازت، ۳۵۰۰ تن کود فسفات و ۳۱۰۰ تن کود پتاس از بنادر و پتروشیمی های کشور تأمین شده است.

وی بیان کرد: این مقدار کود کشاورزی وارده به استان از کودهای وارداتی بندر امام خمینی (ره) و همچنین از تولیدات داخلی پتروشیمی های لردگان، عسلویه، کرمانشاه و مرودشت تدارک شده است.

الیاسی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از ابلاغ برنامه کودی استان توسط وزارت جهاد کشاورزی، دفتر مرکزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با تخصیص تناوبی، کود مورد نیاز کشت های استان را به موقع تأمین می نماید.

newsQrCode
برچسب ها: همدان کود کشاورزی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها