مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار اعلام کرد؛

نشاکاری 10 درصد شالیزارهای فریدونکنار

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مازندران اعلام کرد؛

برنامه ریزی برای تامین برنج مورد نیاز فروشگاه های زنجیره‌ای

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مازندران گفت:با توجه به فصل برداشت، برای تامین برنج مورد نیاز فروشگاه های زنجیره ای در استان برنامه ریزی و اعلام آمادگی شده است.
کد خبر: ۱۴۶۴۲۸۸

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سید عباس موسوی پیش از ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز فصل برداشت برنج افزود: با توجه به برداشت برنج و تحقق سود حداقلی برای تولید کننده، جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید برگزار و تدابیری در جلسه امروز اندیشیده شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه با حضور تشکل‌ها بخش برنج و دی نفعان برگزار، قرار شد در سال زراعی و فصل برداشت برنج آمارهایی در زمینه برداشت و تولید واقعی تا میزان تولید شلتوک و تبدیل تعیین شود.

حسینی ادامه داد: همچنین راهداری باید آماری در زمینه جابجایی برنج و ارسال برنج به کشور ارائه دهد.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه سامانه جامع انبار نیز در دستور کار قرار گیرد، گفت: هر گونه تولید محصول باید در شالیکوبی و انبار اظهار شود.

وی با عنوان اینکه تشکل‌ها برای بازاریابی برنج ورود پیدا کنند، افزود: در زمینه صادرات نیز برنامه ریزی شده و اعلام آمادگی برای تأمین برنج مورد نیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای صورت گرفت.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مازندران درباره اعلام قیمت تمام شده برنج نیز گفت: قرار شد قیمت توسط ذی نفعان و تشکل‌های صنفی اعلام شود تا پایه بازار برنج باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها