نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن:

بحث خون و نجات جان انسان ها حیاتی است

پیگیری مجموعه ورزشی کارگران و مطالبات مردمی در حوزه مسکن

یزد- نماینده مردم شریف یزد،اشکذر،زارچ و بخش ندوشن در دیدار با امام جمعه شهرستان اشکذر با توجه به طرح دغدغه های مردمی از سوی امام جمعه بر پیگیری ایجاد شهرک مشاغل، مجموعه ورزشی کارگران و سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اشکذر با محوریت فرمانداری تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۶۴۱۴۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ،همزمان با دیدار دکتر«محمدصالح جوکار» نماینده مردم شریف یزد،اشکذر،زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام و المسلمین«ابوذرصانعی» امام جمعه شهرستان اشکذر در زمینه مطالبات مردمی،مسائل و اولویت‌های شهرستان اشکذر تبادل نظر و هم اندیشی صورت گرفت.

محمدصالح جوکار در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند امام جمعه پیشین اشکذر و آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام صانعی در مسئولیت پیش رو اظهار داشت: با ایجاد همبستگی و پیوند ظرفیت‌های شهرستان به یکدیگر میتوان توانمندی و فرصت های موجود را به اقداماتی موثر برای خدمت به مردم اشکذر تبدیل کرد.

جوکار پس از بیان دغدغه‌های شهرستان از سوی امام جمعه اشکذر افزود: برای ایجاد شهرک مشاغل با هدف ساماندهی مشاغل مزاحم شهری موضوع زمین این شهرک از طریق منابع طبیعی پیگیری شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای سرعت بخشی به موضوع ایجاد شهرک مشاغل اقدامات موثر و مطالعات انجام شده در سایر شهرها به ویژه شهر یزد در این زمینه بررسی و با بومی سازی موثر برای سرعت بخشی به کار الگوبرداری شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود بر پیگیری زمین ورزشی کارگران شهرستان اشکذر تاکید کرد وافزود: این موضوع از نهادهای مرتبط پیگیری  تا با اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۲۳، زیرساختی مناسب در این حوزه فرآهم آید.

محمدصالح جوکاردر پایان تاکید کرد: زمینهای اهدایی مردم به دستگاههای دولتی و عمومی ،درصورت عدم نیاز دستگاه مربوطه باید درراستای منافع عمومی مردم شهرستان استفاده شود و فروش این زمین ها انگیزه فعالیت خیری و اعتماد عمومی را کاهش میدهد.

در این نشست مقرر شد به زودی جلسه‌ای با موضوع بررسی ابعاد مختلف پروژه 40 واحدی نهضت ملی مسکن اشکذر با حضور مسئولین مرتبط برگزار و دغدغه‌های مردمی در این زمینه رسیدگی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها